Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det var ikke myeOj, det var ikke mye...Jeg leder![]()
Er det din første? Kan jeg spørre om du er overvektig? (Var det frekt?) Da er det jo helt greit og vanlig å ikke legge på seg så mye..?Nei, det var ikke myeEr overraska selv. Så jeg venter liksom på det store smellet med 15 kg i løpet av ei uke
![]()
Ja og jaEr det din første? Kan jeg spørre om du er overvektig? (Var det frekt?) Da er det jo helt greit og vanlig å ikke legge på seg så mye..?![]()
Så det store håpet mitt er jo at Mini har brukt opp en del av reservene mine Har en liten mistanke om at jeg slår de fleste her! Har gått rett i fella som førstegangs gravid og sett meg fortjent til det meste av søtsaker og kos. Det har ikke gjort det noe lettere med en samboer som kjøper inn det han vet jeg er fysen påVeide ganske nøyaktig 60 kg (169 høy) før jeg ble gravid, og har nå karret meg opp til 80 kg!!!
Men det er jo fint, det virker jo som om mini tar det han trenger- hvis du vokser og følger kurven dinJa og jaSå det store håpet mitt er jo at Mini har brukt opp en del av reservene mine
![]()
Jeg vokser jaMen det er jo fint, det virker jo som om mini tar det han trenger- hvis du vokser og følger kurven din![]()