Hvor mange barnevogner

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Etter å ha lest denne tråden skjønner jeg at jeg virkelig ikke henger helt med.
Er førstegangs og har kjøpt en vogn, tanken på at jeg måtte kjøpe flere har ikke engang slått meg :joyful:
(Bortsett fra en lett sånn reisesak da)
Så lenge vogna fungerer til deres bruk er det slett ikke sikkert du trenger flere;)
Tror det handler mer om å finne riktig vogn, da har man ikke behov for å bytte.
 
Jeg er på 3.barnet nå og vogn nr. 16 :p Har flere jeg gjeeeerne skulle kjøpt :D
 
Joda, men jeg har vogndilla. Så får en trang til å prøve noe nytt hele tiden :p Også har jeg til ulikt bruk da. En hovedvogn, en trille( shopping vogn/bil vogn) og en bhg vogn.

Som hovedvogn har jg vært igjennom: Stokke Crusi, Emmmaljung Super nitro, Stokke Trailz og nå Babyjogger city elite. Som triller startet jeg med en BMX Bangkok, så babyzen yoyo og nå har jeg Mountain buggy nano. Og i bhg har jeg en gammel Simo.
Fornøyd med MB nano? :)
 
Til eldste kjøpte vi Brio Happy duo, var ikke fornøyd med sportsdelen og kjøpte da en Brio GO.
Han fikk også en Brio Race(sportsvogn?) til sovevogn i bhg.
Mellomste arva Brio Go, kjøpte bag til den siden vi ikke hadde det. Kunne ikke bruke den som sportsvogn til ho da ho måtte ligge helt flatt.
Kjøpte så en MB urban jungle, solgte den når ho ikke brukte vogn nå særlig og kjøpte en trille. Tror den het chicco liteway.
Yngste var en overraskelse og har den nye MB urban jungle til han :)

Så da har jeg hatt 6 vogner til mine 3! Kan nok hende at det blir flere å, men kommer ikke til å kvitte meg med MB vogna ;)
 
Hatt fem totalt, men aldri mer enn tre samtidig. Har to barn. To av vognene har blitt brukt til begge. Så eldste fikk vel prøve fire av de og minste bruker de tre vi har nå. En simo duo, en liten trehjuls sportsvogn og ei terrengvogn/joggevogn med store hjul.
 
Hadde to stk til mi. Ene var en faktisk barnevogn, andre ei trille :p
Har aldri hatt råd til (.. eller hatt behov for) å bytte vogn i hytt og pine :p
 
Har 2.. like faktisk. En kjøpt ny og en kjøpt brukt. Nr 2 skal være barnehagevogn etterhvert er planen.
 
Min eldste er no straks 2 år og har hatt tre vogner. Hadde holdt meg til 2 stk dersom dei to minste ikkje var tvillingar. Litt vanskeleg å få dei begge oppi super nitroen min :p Solgte den, kjøpte tvilling vogn og ein enkel til storebror.
 
Back
Topp