Hvor mange barnevogner

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Kjøpte emmaljunga duo edge til mini, og så en simo som sovevogn i bhg.

Solgte simoen da han sluttet med dagsoving. Har emmaljungaen og skal bruke den til spiren. Må evt ha oss en sovevogn til bhg bruk igjen,med mindre vi søker plass i bhg nedi veien her.
Muuulig at vi får oss en trille etterhvert også men blir trolig mye bæresele istedefor vogn.
 
Er på fjerde vogna totalt sett på tre barn, en er solgt og en gitt bort som sovevogn underveis, så vi har to nå. Super nitro som vogn og zapp xtra som trille.
 
Hadde 4 til eldste inkl.trille, til yngste hadde vi totalt 4 inkl samme trille og søskenvogn. Nå har jeg bare en, men ho er fortsatt ikke født ;)
 
Emmaljunga mondial duo og McLaren trille til butikkturer og slikt. Har også en eldgammel simo trille som vi fant i forrige huseiers rot inni veggene...

Har i tillegg en sportsvogn/trille hos hver av bestemødrene (men dem har ikke VI kjøpt ;) )

Har en på 2 og en i magen :)
 
Måtte faktisk tenke litt jeg nå. Har 3 barn. Med triller og bagvogn/sportsvogn har jeg vel eid 7 vogner. Nå har jeg 3 vogner, brukt til både mellomste og minste. Vogna som står i barnehagen er/blir brukt til alle tre. Hjemme har jeg emmaljunga city cross 2012 modell og City Elite 2013. Gleder meg egentlig til å kvitte meg med masse baby/barneutstyr nå! :dummy::dummy::dummy1:
 
Vi har foreløpig to, det vil si en vogn (TFK) og en Carena-trille. Trilla bruker vi innimellom på bytur/kjøpesenter, men liker egentlig ikke å ha henne vendt fra meg.. og så tenker vi å kjøpe en billig brukt vogn til å ha i barnehagen, en lun og romslig en :) Så vi ender vel på tre.
 
10:)
Og hun har ikke fylt to år ennå... Har hatt 4 samtidig. Nå har vi tre + sykkelvogna.
 
Altså er folk her inne veldig rike eller? Vogner er jo dyre! Me har hatt to triller (den første vart ødelagt) og ei vanleg vogn. Så tre stk til to barn:)
Når man kjøper og selger blir det ikke så dyrt:) Noen har jeg solgt for samme pris som jeg kjøpte for, eller dyrere. Har også bytta til meg en vogn en gang:)
 
3 stk pr barn
 
Har hatt en Emmaljunga hele veien. Supplerte med en lettere trille da vi dro på ferie i sommer (ho er snart 3), kjekk å ha i bhg ved soving osv og...
Nå er lillebror rett rundt hjørnet, da bruker vi Emmaljunga'n igjen til han. Ser ikke poenget med å sløse bort mange tusen på vogner når jeg er fornøyd med de jeg har :)
 
Joda, men jeg har vogndilla. Så får en trang til å prøve noe nytt hele tiden :p Også har jeg til ulikt bruk da. En hovedvogn, en trille( shopping vogn/bil vogn) og en bhg vogn.

Som hovedvogn har jg vært igjennom: Stokke Crusi, Emmmaljung Super nitro, Stokke Trailz og nå Babyjogger city elite. Som triller startet jeg med en BMX Bangkok, så babyzen yoyo og nå har jeg Mountain buggy nano. Og i bhg har jeg en gammel Simo.


Jeg byttet også ut babyzen yoyo med mountain buggy Nano, å den er mye bedre :)
 
Fire vogner til to barn.
 
Har 3 til et barn:) en vogn hjemme vi har brukt siden fødsel, en sovevogn i bhg og en trille;)
 
jeg hadde 2 til vesla mi. En silvercross først, men den var såpass upraktisk at jeg byttet den ut etter hun ble året. da kjøpte jeg en brio vogn :)
 
Jeg har absolutt ikke vogndilla og skjønner ikke greia:p
Jeg kjøpe en brukt Simo kombi før jeg fikk første i 2008:) den brukte jeg til alle tre gutta, nesten konstant i 6 år:p
Har hatt to Simo reisetriller som sovevogn i barnehagen i tillegg:)
Så 3 vogner totalt på 3 barn..
 
4 (en kombivogn, to barnehagevogner ettersom han raskt vokste ut av den første og en lettere vogn til byturer og reiser).
 
Etter å ha lest denne tråden skjønner jeg at jeg virkelig ikke henger helt med.
Er førstegangs og har kjøpt en vogn, tanken på at jeg måtte kjøpe flere har ikke engang slått meg :joyful:
(Bortsett fra en lett sånn reisesak da)
 
Back
Topp