Hvor mange barnevogner

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
TFK Pro 3 og ei reisetrille til førstemann. Han trengte TFK-en til soving enda når nr 2 kom, så da kjøpte vi en Emmaljunga Edge Duo, og ei brukt søskenvogn. Solgte TFK-en og søskenvogna når eldste sluttet med dagsoving, og byttet ut reisetrilla med ei Babyjogger City Elite. Kjøpte bare bag til den når minstemor kom. Så hvert barn har hatt ca to vogner, men minstemor har arvet sine :)
 
Jeg har
1 emmaljunga duo edge 2015 mod
(Brukes på daglige trilleturer, samt inne)

1 emmaljunga duo edge 2009 mod
(Brukes som sovevogn i bhg)

1 maxi cosi mura 4
(Brukes som trille på lengre shoppingturer)

1 graco trille
(Brukes på kjappe hamdleturer)

1 vogn jeg ikke veit merket på
(Brukes hos mamma)
 
Har hatt en Simo kombi til soving hjemme, en simo kombi til bhgn og en Brio sportsvogn for når vi skulle bort
 
Har kjøpt 4 vogner og er på 3. barnet.
1. Store vognen vi kjøpte til første, brukte vi også på andre
2. Trille til eldste, dårlig kvalitet, kunne ikke bruke til neste
3. Trille til andre som skal brukes igjen til tredje
4. Ny stor vogn til tredje
 
Tror jeg kom opp i 10 vogner på begge barna! Litt usikker..hatt en del forskjellig :p
 
Med førstemann hadde vi 1 Simovogn , enn elendig senter trille og sovevogn som vi arvet, til å ha i barnehage

Vi har fortsatt samme Simo vogna nå, har kjøpt en lik Simo brukt, til å ha i barnehage... Også tenker jeg at et yoyo hadde vært praktisk på ferie, men det er ikke ferdigdiskutert tydeligvis ;)
Vi skal ha en babyzen yoyo i fremtiden hvis vi får flere barn, ikke diskutert men den skal jeg ha på flyplassen når vi skal ut og reise om jeg så kjøper den brukt! :p
 
Tror ikke jeg kan svare på denne... :p har til syvende og sist falt på en britax b-agile til 2åringen, og tatt vare på simo duoen til lillebror! Hvor mange triller jeg har hatt fra 2åringen ble født og til nå, ja, velg et tall :p
 
Hatt en Simo duo til de hver. Hadde de kommet tettere hadde de hatt samme. Ei reisetrille som gikk i arv. Så 1,5? :p
 
Emmaljungaen ble brukt til begge.

Men vi har hatt en Simo trille til eldste i tillegg og en babyjogger City elite til yngste.

Den eneste vi har nå er babyjoggeren.
 
Har hatt totalt 8 vogner.. Første fikk flest nye med 6.. De 2 neste fikk en ny hver.. Har solgt unna endel da. Sitter "kun" igjen med 3 nå.. En fra hvert barn kan man vel egentlig si :p
 
Til første hadde jeg to, ( city cross og trille) til andre hadde jeg søskenvogn og scooter, solgte begge og kjøpte city elite. Tredje bruker city eliten. Så har hatt fem vogner på tre barn.
 
Til eldste hadde vi en Simo, en briotrille og en carenatrille.

Til yngste har vi hatt en Simo, har en Emmaljunga til sovevogn, en enkel trille og en Emmaljunga scooter vi bruker til hverdags
 
Jeg har en unge på 1år å har hatt:

- Stokke Xplory
- Moutian buggy oth
- Emmaljunga Egde duo
- Simo kombi
- Simo retro vogn
- babyjogger city select

De tre siste har jeg fremdeles pluss en paraply trille som er hos mine foreldre :)
 
Har hatt 2 vogner og en paraplytrille til 1. Emmaljunga Edge Duo, så Emmaljunga Scooter som sportsvogn, så en enkel paraplytrille.
Denne gangen har vi kjøpt inn ny bag til Edgen, så satser vi på at denne ungen kan bruke sportsdelen til Edgen. Ellers må vi ha ny sportsvogn etter hvert, siden den er rosa og vi venter gutt denne gangen
 
Til eldste kjøpte vi brio happy duo, og babyjogger city mikro.
Solgte mikroen da hun sluttet vogn.

Lillebror arvet brioen.
Kjøpte babyjogger city mini til han.
Den dukket ikke opp på ferie så fikk penger av forsikringen til å kjøpe ny i Tyrkia.
Heldigvis dukket minien opp igjen.

Nå kommer nr 3 og vi snakker om å kjøpe en søskenvogn. Viss lillebror fortsatt sover på dagtid til høsten må vi ha en enkelvogn
 
Back
Topp