Hvor mange barnevogner

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Har hatt 2 vogner og 2 triller tilsammen.
Fikk en brukt vogn fra 90 tallet til eldste, og kjøpte en zero2four trille.
Pappa kom hjem med en jogge trille til oss.
Den gamle vognen ble brukt i hjel, så når vi ventet lillebror kjøpte vi en baby jogger city select.
Så har bare kjøpt 1 vogn og 1 trille
 
Oj, 12??? Gærning! ;) Her kjøpte jeg en vogn da jeg fikk nr en, og den har nå gått i arv til nr to. Kjøpte en brukt vogn til barnehagen også til nr en, så hun har hatt to vogner. Den kommer til å gå i arv til minstemann også, har ingen planer om å kjøpe flere vogner.
 
Var du ikke fornøyd med dem? Jeg trodde ikke man trengte mer enn ei vogn når dem er så små jeg..!
Joda, men jeg har vogndilla. Så får en trang til å prøve noe nytt hele tiden :p Også har jeg til ulikt bruk da. En hovedvogn, en trille( shopping vogn/bil vogn) og en bhg vogn.

Som hovedvogn har jg vært igjennom: Stokke Crusi, Emmmaljung Super nitro, Stokke Trailz og nå Babyjogger city elite. Som triller startet jeg med en BMX Bangkok, så babyzen yoyo og nå har jeg Mountain buggy nano. Og i bhg har jeg en gammel Simo.
 
Altså er folk her inne veldig rike eller? Vogner er jo dyre! Me har hatt to triller (den første vart ødelagt) og ei vanleg vogn. Så tre stk til to barn:)
Absolutt ikle rik. Er alenemor til og med :p men selger jo vognene etterhvert da
:) Taper ikke så mye på det :)
 
Joda, men jeg har vogndilla. Så får en trang til å prøve noe nytt hele tiden :p Også har jeg til ulikt bruk da. En hovedvogn, en trille( shopping vogn/bil vogn) og en bhg vogn.

Som hovedvogn har jg vært igjennom: Stokke Crusi, Emmmaljung Super nitro, Stokke Trailz og nå Babyjogger city elite. Som triller startet jeg med en BMX Bangkok, så babyzen yoyo og nå har jeg Mountain buggy nano. Og i bhg har jeg en gammel Simo.

Ikke bare å kjøpe en hvilken som helst vogn altså. Hehe.. Mye å sette seg inn i etterhvert :)
 
Ikke bare å kjøpe en hvilken som helst vogn altså. Hehe.. Mye å sette seg inn i etterhvert :)
Hehe :p Noen klarer seg jo finfint med 1-2 vogner hele perioden da! Men jeg synes det er så gøy. Blir liksom en (dyr) hobby ;) Er så mye forskjellig der ute. Både ift finesser og design. Og når man først har begynt å virkelig se hva som er der ute i vognjungelen ( og vet hva man skal se etter) er det såå mange fristelser! :p Jeg skulle ALDRI ha 3 hjuling. Var det styggeste jeg visste om.
Så ikke ut som vogn i mine øyne. Nå har jeg akkurat kjøpt en BJ elite. Og er helt forelsket. Haha
 
Kjøpte ny duo vogn til Nr 1. Og bruk trille. Solgte begge. Så måtte ha ny til Nr 2. Da blei der og duo vogn og ny trille. Så 2 bagg/sports vogner og 2 triller. Har den siste duo vogna og trilla så dei får Nr 3 og bruke. Kommer ikkje til og kjøpe flere heller. Veldig fornøyd med simo duo og brio trille :)
 
1. Arvet en eldre brio kombi-vogn til eldste,
2. kjøpte en brio som var hakket nyere før ungen kom til. (Elendige vinterhjul på den første).
3. Kjøpte så en ny, billig trille når han ble ca 6 mnd. (For å ha i bilen).
4. Kjøpte simo kombi til storebror.
5. Så kjøpte jeg babyjogger city select (søskenvogn) fordi vi ventet en til.
6. Deretter en brio double wave (også søskenvogn).
7. Så en trille til som lillebror skulle ha.
8. Bestilte sydentur og kjøpte basson kombivogn for å bruke til storebror, satte den igjen i syden.
9. Kjøpte en paraplytrille.
10. Kjøpte en emmaljunga city cross 2012-modell.
11. Angret på fargevalget, og kjøpte en 2013-modell.
12. Kjøpte en emmaljunga scooter.

Så, 12 vogner på 2 barn :p Har kjøpt alle bortsett fra en rimelig trille brukt, de fleste ble solgt videre. Har idag "bare" brio kombi hos foreldrene mine, emmaljunga scooter i bilen, en trille og en paraplytrille liggende + emmaljunga city cross til vanlig bruk ;)
 
To per barn.. :) Nå har vi to tette da, så de har en sportsvogn hver, en trille felles og en søskenvogn.. :)
 
Hadde en frem til vi kjøpte en ny bil som var så liten av vogna ikke fikk plass, da kjøpte vi en til som fikk plass. Hvis det hadde vært plass til den vanlige vogna i den lille bilen hadde jeg nok ikke kjøpt en til :)
 
Back
Topp