Hvor mange barnevogner

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Har du hatt? PR unge? :)
Jeg må ærlig innrømme at jeg tok litt av da jeg fikk tvillinger, og prøvde ut 12 vogner i løpet av 3 år. :D
Men!; Hadde aldri mer enn èn samtidig da. ;)
Og jeg fant meg en favoritt til slutt! :)
 
Hadde 3 stk pluss en trille. Fikk to og kjøpte en ubrukelig brukt, får vi en til så satser jeg på at vi kjøper en ny ;-)
 
Til eldstemann hadde vi Simo duo og en sportstralle. Kjøpte i tillegg søskenvogn av en venninne da lillebror kom. Vi kommer ikke til å kjøpe ny vogn når babyen kommer; de vi har er i god stand og like fine enda :)
 
2 stykk og 1 trille. :)
 
Har hatt 7 vogner og har 3 barn :) inni her er det søskevogn og trille også.
 
Har bare en foreløpig, men blir nok en litt lettere vogn når hun blir litt eldre :)
 
Har du hatt? PR unge? :)
Jeg må ærlig innrømme at jeg tok litt av da jeg fikk tvillinger, og prøvde ut 12 vogner i løpet av 3 år. :D
Men!; Hadde aldri mer enn èn samtidig da. ;)
Og jeg fant meg en favoritt til slutt! :)
Hva ble favoritten?
 
Har bare hatt 1 vogn. Bhg hadde en vogn til overs som vi låner som sovevogn.
 
Med førstemann hadde vi 1 Simovogn , enn elendig senter trille og sovevogn som vi arvet, til å ha i barnehage

Vi har fortsatt samme Simo vogna nå, har kjøpt en lik Simo brukt, til å ha i barnehage... Også tenker jeg at et yoyo hadde vært praktisk på ferie, men det er ikke ferdigdiskutert tydeligvis ;)
 
12 stk?:confused: vi startet med en fæl tvillingvogn jeg ikke engang husker navnet på. Den var så tung og upraktisk at vi byttet til tfk twinner twist duo når jentene var va 10 mnd. Fikk også låne en enkel brio vogn av ei venninne, og arvet en carena(?) enkelvogn sånn at vi kunne ta trilleturer lettere i butikker og slik. Så 4 vogner brukte vi :)
 
Har 2 vogner etter storesøster og de bruker vi denne gangen også :)
 
Til første hadde jeg 5 forskjellige :) denne gangen har en 1 og har tenkt å ha den en stund selv om lysten etter en bil/shoppingvogn er tilstede :p
 
Jeg har fire vogner og et barn :p Vogndilla kan man trygt si... Har vært igjennom en del vogner, favoritten er emmaljunga mondial :)
 
Hatt 4 totalt, bare 3 igjen. En Emmaljunga Edge Duo til eldste, en quinny zapp. En Emmaljunga nitro til mellomste som vi solgte til fordel for bugaboo donkey da vi trengte søskenvogn.
 
Back
Topp