Hvor man kjøper tester, babyklister etc til prøvingen

Noen som vet hvorfor man skal ta Silicea kun fra CD1 til EL? Kan det skade å ta det etter EL?
Vet det skal hjelpe på å få tykkere slimhinner men vet ikke om det skader å bruke det etter EL. Skal se om jeg finner ut noe om det :)
 
Noen som vet hvorfor man skal ta Silicea kun fra CD1 til EL? Kan det skade å ta det etter EL?
Vet det skal hjelpe på å få tykkere slimhinner men vet ikke om det skader å bruke det etter EL. Skal se om jeg finner ut noe om det :)
Selvfølgelig finner man jo aldri igjen der man leste om dette :wacky: Men nederst på siden i denne tråden så står det at ei brukte det hele perioden i tillegg til andre ting og ble gravid. https://forum.babyverden.no/threads/våre-tips-for-å-øke-fertiliteten.1873131/page-5
Skader vel ikke å bruke det hele syklusen men hvis det er for å få tykkere slimhinner så trenger man jo det ikke etter at EL/egget har festet seg.
 
Selvfølgelig finner man jo aldri igjen der man leste om dette :wacky: Men nederst på siden i denne tråden så står det at ei brukte det hele perioden i tillegg til andre ting og ble gravid. https://forum.babyverden.no/threads/våre-tips-for-å-øke-fertiliteten.1873131/page-5
Skader vel ikke å bruke det hele syklusen men hvis det er for å få tykkere slimhinner så trenger man jo det ikke etter at EL/egget har festet seg.

Da prøver jeg meg på det frem til TR neste gang, siden jeg spotter i lang tid i forveien og har hørt at jeg har tynn livmorslimhinne.
 
Jeg vil gjerne gi bort en åpnet eske med bidronninggele (32 kapsler igjen). Rakk å bruke den to sykluser, også satt spira. :D Vet jo ikke om disse hjalp til, men skadet nok ikke.

Står best før mars 2020, men det har sikkert ikke noe å si.

Send meg melding, så sender jeg. Førstemann til mølla.
 
Jeg vil også gi bort bidronninggele, grapefruktkjerneekstrakt og en flaske babyklister. Brukte bare 1 pp, så satt spiren :DSend meg en melding
 
Finnes grapefruktkjernekstrak kun som flytende form?
 
Hvor mangle bidronninggele kapsler tar dere? Står 1 på pakken, men så noen tok 3..
 
Back
Topp