hvor lenge har du måttet ventet på legevakten?

Ca. 3 timer med baby på 3 mnd. Vi går til privat legevakt istedet, betaler rundt 1000kr, men kommer inn på under en halvtime.
 
Ca tre timer, tror jeg. Baby hadde høy feber og vi fikk den ikke ned med febernedsettende, men det var ingenting alvorlig.
 
Venter aldri. Ringer på forhånd, og får timeavtale.
 
Du er heldig
Vi ringer også men må likevel vente hver eneste gang

Nå skal det sies at jeg ikke har vært på legevakten mer enn maks en håndfull ganger fordelt på seks barn og seksten år, men her er det slik at du må ringe i forkant, og da blir det satt opp "time", og jeg har aldri opplevd at jeg ikke har fått kommet inn til avtalt tid.
 
Nå skal det sies at jeg ikke har vært på legevakten mer enn maks en håndfull ganger fordelt på seks barn og seksten år, men her er det slik at du må ringe i forkant, og da blir det satt opp "time", og jeg har aldri opplevd at jeg ikke har fått kommet inn til avtalt tid.
Her kan man ringe eller møte opp og vi har som sagt måttet vente hver gang , både med kraftig hjerrnerystelse, brekt arm osv
 
4 timers venting med 41 i feber. Kastet opp om jeg svelgte. Lite stas å sitte der :p
 
Du er heldig
Vi ringer også men må likevel vente hver eneste gang
Samme her, og da endte vi med å vente to timer den ene gangen. Helt ok da, siden det bare var øyebetennelse på frøkna som ble verre fra fredag til lørdag. Sikkert teit å gå på legevakt, men følte ikke for å vente til mandag morgen med å ringe lege, så ville ha det sjekket ut og få dråper/salve :)
 
14 timer med heftig bihulebetennelse..

Sittende på legevakten?? Eller sitter man da hjemme og venter?
Jeg hadde ikke holdt ut å sitte der i 14 timer i alle fall..
 
Tja 6-8 timer når jeg var med som følge. Et familiemedlem hadde hjerneblødning. Tok sin tid før de plutselig skjønte at de måtte hasteoperere
 
Sittende på legevakten?? Eller sitter man da hjemme og venter?
Jeg hadde ikke holdt ut å sitte der i 14 timer i alle fall..
På legevakten ja.. Jeg lå på fanget til en kompis som var med meg og passet på meg, ble hastet på sykehuset for MR etter at dem hadde tatt skyhøy CRP... en natt på sykehus og heftig antibiotikakur..
 
På legevakten ja.. Jeg lå på fanget til en kompis som var med meg og passet på meg, ble hastet på sykehuset for MR etter at dem hadde tatt skyhøy CRP... en natt på sykehus og heftig antibiotikakur..

Fy søren. Det er jo umenneskelig!
 
Bor i en liten by, og må ringe på forhånd for å få time. Kommer som oftest inn til avtalt tidspunkt, med mindre det kommer inn akuttilfeller, eller at legen må rykke ut på noe.
 
Back
Topp