hvor lenge har du måttet ventet på legevakten?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Hvor lenge er rekorden over hva du har måttet vente på legevakten :eek:? Og hva hadde du gjort deg?

Lillegutt på 10 mnd fikk høy feber, tett i pusten og utrøstelig. Likevel gikk det 2,5 time på legevakten før vi ble sett på av lege tross at han var høy prioritet Det kom inn en sykepleier da hver halvtime ca og spurte hvordan det gikk.

Men rekorden er når samboeren hadde det som viste seg å være blindtarm betennelse, da ventet vi 3 timer. Det gikk greit da.
Synes synd på legene. I byen vi bor er det 1 lege på vakt tross at det er en by.

Jeg er bortskjemt legedatter :knegg: så frem til vi flytta her vi bor nå ventet jeg aldri på noe når det kom til leger og sykdom. Pappa stilte opp eller kollegane hans :) ikke det at jeg var så mye syk da. Men skjønner det er vanlig å måtte vente :)
 
Ventet 3-4 t eller noe sånn en gang når jeg reiste inn for mistanke om sa reiser aldri til legevakten med mistanke om sa igjen...
 
5 timer med 10 mnd gammel baby med høy feber og rennende mage.
 
Var vel en 3-4 timer med en liten gutt som var veldig syk (husker ikke hva det var)
Rekorden den andre veien var at legen stod om ventet mens sekretæren drev og registrerte oss
 
Har ventet 3-4 fire timer ja. Da var det heldigvis meg selv, ikke barnet. Helt greit å vente når man vet at de prioriterer riking. Dog burde det jo kanskje vert litt bedre benanming.
 
Venta en gang i 13 timer. Da mistanke om blodpropp. Var jommen en lang kveld/natt.

Sånn sett lenge nok for min del altså, men var barn også der samme kveld husker jeg, og jeg syns da mye mer synd på de. De kom inn før meg heldigvis da :) Ellers skulle de gjerne fått min plass gitt. Jeg hadde lader, mobil, musikk og en døgnåpen narvesen på det sykehuset. For ble sendt til legevakta på sykehuset pga alt sa blodpropp så :p