Hvor lang tid brukte dere på denne spira..?

Ikke i det hele tatt :) men sånn er det vel når jeg bli gravid Hehe. Ikke første gang for meg. Men var kjempefint å få baby uansett. Så blir vel samme denne gangen. Gubben sliter fortsatt med nyhetene men jeg gleder meg allerede. :)
 
8 mnd etter en sa.
 
Planlagt! Første fryseforsøk og spira satt med en gang :) håpe ene sitter hele veien :)
 
Veldig ønsket og planlagt!!:) sluttet på ppille i juni/juli - så tok to pp før spira satt <3
 
Planlagt. Forsøkt siden januar og hatt 4 Pergotimekurer uten resultat. Dette var en "hvilemåned" før én til pergo før prøverør. Ble gravid på 4 Pergotime sist gang og det var også i oktober. Haha. Tydeligvis kun fruktbar en gang i året :p
 
Også planlagt pp2!
 
Forsåvidt planlagt, men vi har prøvd i flere år, så lenge siden jeg sluttet å telle PP, følge med på EL osv. Vi har bare tatt det som det kom. Har mistet tre ganger før, så håper det sitter denne gangen!! :)
 
Planlagt, ble gravid i pp2. ☺ Pp1 var uoversiktlig og rett etter uttak av spiral, så vet ikke om den egentlig gjelder. :p
 
Planlagt, prøvd siden februar 2014.. satt på første forsøk med dobbel pergotime :)
 
VELDIG planlagt! !
Brukte over 3 år og har mistet 2 ganger, 2.gangen jeg ble gravid så var det gjennom ivf, etter å ha prøvd i 3 år uten å lykkes etter en MA så regnet vi med at det var vår største sjanse til å klare det, og jeg ble gravid på første forsøk som var i august, men mistet veldig tidlig og nå en mnd etter SAen mens vi ventet på å få starte på neste forsøk så klamret en ny spire seg fast :)
Helt utrolig deilig, virkelig ett mirakel :) og jeg føler på meg at det skal gå bra denne gangen, er ganske rolig og postiv, denne spiren skal sitte helt til juni å komme ut som en frisk og fin baby :) det er jeg sikker på ♡♡
 
Gratulerer alle! Spennende å høre om andres historier. For oss var det også godt planlagt og etterlengta- men vi hadde aldri kunne håpet at det skulle klaffe på første forsøk :) føler oss veldig heldig. Håper alt går fint for alle her :)
 
Her var det ikke planlagt - hadde egentlig sagt oss fornøyd med to barn.
Med de to andre prøvde vi lenge, mens denne kom som en overraskelse. Men nå gleder vi oss veldig til barn nr 3 :D
 
Her er det ikke planlagt.
Vi har vært sammen i 3 år, og begynte smått med bryllupsforberedelser for to mndr siden. Planen var å gifte seg neste sommer, men helt ut av det blå fant jeg ut at jeg var gravid mens jeg var hos legen, så ja..
Bryllupet blir utsatt og spiren blir vår prioritet. Dette er min første og hans andre.
 
Back
Topp