Hvor lang tid brukte dere på denne spira..?

Veldig ønsket og planlagt her! Første offentlige ICSI-forsøk her etter over 2 år som prøvere, 10+ tidlige SAer og kjemiske graviditeter og 1 exu.. Håper dette er terminspiren vår! ❤️
 
Planlagt! :D
Sluttet på pilla ved juletider, men gikk først inn for å forsøke etter sommerferien.
Satt på første ordentlig forsøk etter positiv EL-test.
Første for oss så dette blir spennende!! <3
 
Veldig ønsket og planlagt her og! :) Dette blir en pergo-baby. Har prøvd siden Jan14.
 
Vi hadde egentlig tatt "pause" fra prøvingen, etter over 1 år. Brukte ikke prevensjon selv om vi egentlig ikke prøvde og da klaffa det gitt
 
Med en gang! Selvom det ikke var 100% prøving, hadde jo aldri trudd det skulle klaffe SÅ fort!
 
Planlagt! Selv om angsten kommer nå! Hehe! Men slutta på prevansjon i begynnelsen av mars ;)
 
Nei du det var en eneste runde i høyet mellom p-piller og spiral, uten å enda ha fått igjen eggløsning..trodde jeg :p 5 mnd etter fødsel, for sikkerhetsskyld :D
Med andre ord, IKKE planlagt..Ja også er det min fjerde da, og nr 3 på tre år :eek:
 
Jeg vet ikke om jeg skal kalle det planlagt eller ei. Jeg har alltid hatt lyst til å bli mamma, og jeg har vært klar i noen år. For 16 mnd siden sluttet jeg på p-piller, sånn at kroppen skulle være helt klar for å bli gravid når samboer følte seg klar. Vi har ikke brukt prevensjon, men har vært veldig forsiktige med tidspunkt. De siste mnd har vi ikke vært like nøye med tidspunkt og vi har "tatt det som det kommer". Plutselig var jeg gravid, og samboer var litt overrasket :-D
 
4 år. Men skal sies at det ikke har vært aktiv prøving hele tiden da. At det plutselig ble klaff nå kom egentlig veldig overraskende, til tross for at vi ikke bruker prevensjon.
 
Spira kom i pp4 her. Men 2 av pp vet jeg at ikke klaffa med el, så på en måte ble det vell i pp2 :)
 
Første PP var i august etter 2 SA.. denne gangen tok vi ELtest og det klaffa på første forsøket :D
 
Slutta på prevansjon i februar-Mars. Hadde bestilt time til legen for å sjekke om det var noe galt, men vips da ble jeg gravid. Samme skjedde sist jeg ble gravid også :p
 
Sluttet på pillen i april/mai engang, vi har bare tatt det som det kommer i og med at mannen jobber på nordsjøen og er mye borte, føler meg veldig heldig :) -vi har ikke stresset med dette i det hele tatt, derfor ble jeg så overasket når mensen ikke kom til rett tid og puppene var så sykt ømme :)
 
Absolutt ikke planlagt men veldig ønsket. Vi var prøvere i to år før vi fikk beskjed om at vi aldri kom til å få. Så sjokket var stort og gledelig når vi fant ut av det :) og at vi klarte det på egenhånd :)
 
Super planlagt :) var nettopp utredet for habituell abort. Satt først pp etter vi hadde en pause mnd etter siste MA. Vært prøvere siden lille N var 2 mnd :) hun er 2 år nå
 
Back
Topp