Hvor lang tid brukte dere på denne spira..?

Planlagt! Sluttet på P-piller i Juni, i håp om å klare å bli gravid nå i høst og ved første forsøk klaffet det gitt! :happy:
 
Planlagt her også! Sluttet på p-piller midten av august og i midten av september var det full klaff =) Begge sitt første og første barnebarn til alle besteforeldre så dette er ganske spennende for alle =D
 
Ikke planlagt i det hele. Tok test for å bevise til samboer at jeg IKKE er gravid, å han kunne slutte å bekymre seg. Å jaggu fikk jeg bakoversveis når den var positiv. Jeg i sjokk og han ristet på hode, men nå er begge veldig glade og gleder oss til ny baby i hus :)
 
Planlagt slutt av p-piller i starten av august. Første el etter en mens så satt den :) straks 10 uker nå!
 
Planlagt. Trodde det skulle ta tid, men ble gravid på første forsøk. Sist brukte vi 6 mnd (3 perioder- hadde uregelmessig mens). Kun 6 + 4, så er jo ikke sikkert det går på første men foreløpig :)
 
Første forsøk, planlagt.
Men er fortsatt veldig tidlig her da, så vet jo ikke om det går bra.
 
Både og her, visste at det kunne skje, men hadde ikkje trudd det skjedde så fort. Brukte 4 år på storebror så eg ville ikkje begynne med prevensjon etter han kom for å unngå like lang prøvetid med nestemann. (Storebror er 6,5 mnd no) ;) :)
 
Planlagt. Trodde det skulle ta tid, men ble gravid på første forsøk. Sist brukte vi 6 mnd (3 perioder- hadde uregelmessig mens). Kun 6 + 4, så er jo ikke sikkert det går på første men foreløpig :)
Sniker fra juliforumet. Jeg er også 6+4 i dag men termin er 2 juli. Når er din?
 
Sniker fra juliforumet. Jeg er også 6+4 i dag men termin er 2 juli. Når er din?
Trodde termin var ca 29.juni, men kanskje jeg har regnet feil? Skal på tidlig ul 18.nov, så får se da. Er på juli forumet jeg og :)
 
Trodde termin var ca 29.juni, men kanskje jeg har regnet feil? Skal på tidlig ul 18.nov, så får se da. Er på juli forumet jeg og :)
Kommer vel ann på når siste gang mensen var? Min var 23 september. Altså første dag☺️ Men mulig min termin er tidligere også. Skal ul om 9 dager. Da er 7+5:)
 
Alle mine har vært planlagt! Så ønsket har vært stor ❤️❤️❤️ dette blir mitt tredje barn. To er med IVF, så føler meg ekstremt beæret å få bli mamma til tre ❤️
 
Vi prøvde i august og september. I august hadde jeg en kjemisk, og så ble jeg gravid.
 
Kan vel komme an på mens-syklus og(?) blir jo litt forskjell på 28 dager og 30 dager. :)
Ja, det kan hende. Syklusen jeg var gravid hadde jeg el på syklusdag 27, så det blir vel 41-dagers syklus da, og det var ikke noe valg. Jeg bare regna 14 dager bak fra eggløsningsdag og kalte det 28-dagers.
 
Tok siste p-sprøyta i oktober 2014 og i september 2015 satt spira så ca 9 mnd da :)
 
Vi brukte bare to måneder vi :D. Jeg tenkte det kom til å ta lengre tid, men er jo veldig hyggelig at vi begge er så fruktbare :)). Dette blir spennende :)
 
Vi brukte 1 1/2 år. Hadde bestemt oss for at vi skulle starte prosessen med utredning og finne grunnen til at vi ikke fikk det til. Vi reiste på ferie til Barcelona i september og glemte alt som het prøving, EL, ligge etter sex osv. På denne ferien lagde vi Pepperkornet :Heartred vi trengte tydeligvis å stresse ned for at det skulle klaffe for oss :)
 
Ble gravid første PP, men det endte i SA. Etter SA blødde jeg to uker, hadde et opphold på en uke før jeg blødde to uker til. Hadde noen svake positive ila den tiden, men det kan ha vært SA-rester. Neste pp satt den (dog tok det 27 dager før el kom). Så ca 3 pp da. Ikke så galt, men gud så utålmodig jeg var likavel.
 
Back
Topp