Hvor lang tid brukte dere på denne spira..?

Veldig planlagt ;) prøvd siden dødfødsel for 1,5 år siden. En SA i vår og gravid igjen nå :) synes det har vært veldig lenge å vente!
 
Planlagt :) Sluttet på p-pillene i slutten av juni/begynnelsen av juli :)
 
Planlagt :) gikk på 2. PP og vi brukte dobbel pergo. Dette blir vårt pergotroll nr 2 :):)
 
Siden samboeren min er en jente så var det veldig planlagt. Begynte utredning i juni i fjor, men fikk ikke reise til Danmark før august i år. Ingen spire da, valgte å prøve rett på neste syklus og jaggu gikk det denne gangen:happy:
 
Planlagt, men ikke med iherdig prøving... PP 2

Litt overrasket ble jeg da jeg så den positive testen da det tok. 1 år og 9 mnd før jeg ble gravid for første gang som endte i SA. Ble gravid fort igjen, men mistet i MA. Ble igjen gravid å denne gangen satt spiren å vi er så heldige å ha en flott gutt på. 3 1/5 år :Heartred
 
Gikk fort :) 1 pp :p utrolig sjokkert over at d gikk så fort :)
 
Veldig planlagt! :D
Har prøvd siden januar 2013 og er endelig gravid med vårt første barn via ICSI- fryseforsøk :)
 
Planlagt, gjekk på første forsøk. Det gjorde det med dei to første og, så vi er heldige:)
 
Ikke planlagt, men så har jeg jo ikke brukt prevensjon etter fødselen. Så vi visste jo at dette KUNNE skje, men følte at det ikke var så sannsynlig siden vi brukte så lang tid på begge de to andre. Kan vel telle på en hånd hvor mange ganger det har blitt noe mellom oss siden fødselen for 10 måneder siden, og der satt den etter en runde med mensen. :laughing002
 
Pergo baby så veeeeldi planlagt :) prøvd i ca 2 år :)
 
Veldig planlagt☺ ivf behandling, det er fryseforsøk så håper å krysser alt jeg har for at vår andre ivf prinsesse får en lillebror eller lillesøstrer☺ ( eller kanskje en av hver, siden vi satt tilbake to) <3
 
Planlagt. Sluttet på p-piller i slutten av juli. Første mens i slutten av august, så det gikk fort. Vet ikke helt hvordan det går da. Det skal vel ikke være så lett.
 
Brukte 1mnd, testet på dagen 1mnd etter spiralen ble fjernet
Lille spiren var planlagt og ønsket sistemann i flokken
 
Planlagt. Slutta på p-piller i januar og prøvde fra mars. Ble utålmodig etter hvert, men nå er det endelig skjedd! :D
 
Planlagt, prøvere i 13 mnd og en MA senere så er jeg gravid igjen:D
 
Planlagt. Slutta på p-piller i januar og prøvde fra mars. Ble utålmodig etter hvert, men nå er det endelig skjedd! :D

Akkurat samme forløp som meg :D
 
Back
Topp