Hvor lang tid brukte dere på denne spira..?

JuniSpire

Glad i forumet
Var det planlagt.. ? VELDIG planlagt.. eller kanskje ikke så planlagt ?
 
Vi har vel ikke brukt prevensjon på ca 1,5 år.. startet litt mer aktiv prøving for litt under 1 år siden..prøvde å ikke stresse.. men plutselig så skjer det noe med hodet... hehe...tok i bruk clear blue monitoren igjen for 2 mnd siden.. og på 2. runde med clear satt spira <3

Sist gang brukte vi 2 år..
 
Ikke veldig planlagt :p
 
Ikke veldig planlagt, men har ikke brukt prevensjon siden april så da vet man jo godt at dette kan bli utfallet ;)
 
Planlagt:) Sluttet på p-pillen desember 2014 med ønske om graviditet. Ville i første omgang la kroppen komme seg etter mange år med p-piller. For oss gikk det i 6. syklus (9 mnd) etter pilleslutt. Ikke alle pp vi faktisk fikk prøvd.

Så selv om det tok litt tid tror jeg ikke vi er så verst fruktbare. Hovedutfordringen var i grunn mine veldig lange sykluser som gjorde det umulig å vite når EL kom. Fikk Pergotime i 5. pp og i 6. pp visste jeg når EL ville komme og vi fikk lagt opp et fint løp.
 
Planlagt. Tatt det som det har kommet siden mai/juni men først de siste 2 månedene vi har gått aktivt inn for prøvinga :)
 
Planlagt, gikk på første ordentlige forsøk. Heldig!
 
Veldig planlagt:D Allikevel litt sjokk når det faktisk klaffet:p
Brukte 2 pp, men litt usikker på om vi egentlig hadde en reell sjanse i første pp. Var akkurat operert for celleforandringer, og fikk derfor ikke begynt å prøve før noen timer før positiv EL-test. Pluss at jeg hadde sluttet med minipillen kun 1,5 uke før EL.
Uansett, utrolig lykkelig og som sagt sjokkert over at det gikk så raskt:p
 
Planlagt/ikke planlagt :p
Prøvde i august, ble gravid på første forsøk som endte i SA.. Bestemte oss derfor for å vente litt, men jaggu satt det en liten spire i september også :p <3 :D
 
Ikke veldig planlagt, men har ikke brukt prevensjon siden april så da vet man jo godt at dette kan bli utfallet ;)

Haha! Dette var forfriskende ærlig. Blir helt svimmel da folk sier: ble overraskende nok gravid i påvente av å sette inn p-stav f. eks :p Det er kanskje ikke planlagt, men det kan jo ikke være så veldig overraskende.

Gratulerer så mye :)
 
Jeg slutta med pilla i januar, vi startet å prøve i påska og den satt på pp 4 :) Vi fikk ikke prøvd hver mnd. siden sambo jobber på sjøen i 5 uker og hjemme 5..
 
Back
Topp