Miniknøttet
Gift med forumet
2dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Allerede 2dpo? Jeg hadde også positiv EL-test på lørdag, og negativ i går... Trodde det betydde at i dag ble første dpo? Eller tenker jeg helt feil nå? Dette er et forvirrende prosjekt altså2dpo
Cd 43.....
Da er du heldig. Etter SA tok det 9 uker før tr kom..Oj, så langt har jeg aldri kommet...
Jeg hadde positiv EL-test både fredag og lørdag. EL var på lørdag. Dermed blir søndag første dpo.Allerede 2dpo? Jeg hadde også positiv EL-test på lørdag, og negativ i går... Trodde det betydde at i dag ble første dpo? Eller tenker jeg helt feil nå? Dette er et forvirrende prosjekt altså
Da er du heldig. Etter SA tok det 9 uker før tr kom..
Aah skjønner Er veldig ny i denne prøveverden.. Så blir usikker på alt! Haha!Jeg hadde positiv EL-test både fredag og lørdag. EL var på lørdag. Dermed blir søndag første dpo.
Skjønner jeg godt Men pakker den sammen nå misunner jeg deg sykt! CD 4 er bare en halv tr for meg, kanskje ikke en halv en gang. Men "fingers crossed" for at din blir kort! Desidert kjedeligste med hele pp'eneCD4 og fortsatt tr. Kan godt pakke sammen og dra nå synes jeg...
Det kommer vel an hvilken type EL-test man bruker. Jeg har monitor og den finner de to dagene med mest LH-stigning. EL er 12-36t etter første positive test.Aah skjønner Er veldig ny i denne prøveverden.. Så blir usikker på alt! Haha!
Men er både en og to dager med positiv EL-test vanlig? Eller er det helst to? For sto på pakken at den finner de to mest fruktbare dagene, men denne gangen var det bare en dag med smil og forrige pp var det to...
Skjønner jeg godt Men pakker den sammen nå misunner jeg deg sykt! CD 4 er bare en halv tr for meg, kanskje ikke en halv en gang. Men "fingers crossed" for at din blir kort! Desidert kjedeligste med hele pp'ene