Hvor i syklusen er du i dag?

1 dpo :happy: så deilig å være kommet over på denne siden! Selv om det er lange dager ;-)

CD 8 og forhåpentligvis nærmer det seg EL snart :smiley-bounce012

CD 20 og 1 dpo[emoji5]

CD15 :)

Jeg hadde positiv EL-test både fredag og lørdag. EL var på lørdag. Dermed blir søndag første dpo.
Aah skjønner :) Er veldig ny i denne prøveverden.. Så blir usikker på alt! Haha!
Men er både en og to dager med positiv EL-test vanlig? Eller er det helst to? For sto på pakken at den finner de to mest fruktbare dagene, men denne gangen var det bare en dag med smil og forrige pp var det to...

Last edited:
CD4 og fortsatt tr. Kan godt pakke sammen og dra nå synes jeg...
Skjønner jeg godt :) Men pakker den sammen nå misunner jeg deg sykt! CD 4 er bare en halv tr for meg, kanskje ikke en halv en gang. Men "fingers crossed" for at din blir kort! Desidert kjedeligste med hele pp'ene :p

Aah skjønner :) Er veldig ny i denne prøveverden.. Så blir usikker på alt! Haha!
Men er både en og to dager med positiv EL-test vanlig? Eller er det helst to? For sto på pakken at den finner de to mest fruktbare dagene, men denne gangen var det bare en dag med smil og forrige pp var det to...
Det kommer vel an hvilken type EL-test man bruker. Jeg har monitor og den finner de to dagene med mest LH-stigning. EL er 12-36t etter første positive test.

Skjønner jeg godt :) Men pakker den sammen nå misunner jeg deg sykt! CD 4 er bare en halv tr for meg, kanskje ikke en halv en gang. Men "fingers crossed" for at din blir kort! Desidert kjedeligste med hele pp'ene :p

Oh, Yes! Må nok belage meg på en dag eller to til, ja. Bare prøver å oppfordre tanta til å dra litt tidlig for engangs skyld. Siden forrige syklus var så ultrakort, kan det da ikke være så mye slimhinne å rydde ut?

12dpo

CD1 :smiley-angry016

Back
Topp