Hvor i syklusen er du i dag?

Cd 10, og ikke i nærheten av positiv test. Men temp og puls sier det nærmer seg, mn jeg er utålmodig [emoji85]

CD 13 mener jeg. Fikk nesten pos EL test i begynnelsen av syklusen, men nå er det meget meget negative igjen. Denne kroppen, denne kroppen ;)
Så, i følge "normal" beregning, skal min fruktbare periode starte på mandag. Jeg har kun 1 test igjen, snuffs.. Må bare håpe på at vi treffer rett :)

Sprøytedag 11, ny kontroll mandag og snart uttak håper jeg :)

CD18, positiv EL-test i ettermiddag! [emoji5]

Det gjorde vi natt til i dag. Nå er vi barnevakt, så det blir ikkeno. Håper det holdt med en runde [emoji4]

Åja[emoji23] vi har jo innsett på fredag, men får legge inn noen aksjer i tilfelle egget ikke overlever opptiningen (veldig lite sannsynlig at vi får til på egenhånd)! Og om vi får det til så får vi heller få tvillinger[emoji23][emoji23]

Åja[emoji23] vi har jo innsett på fredag, men får legge inn noen aksjer i tilfelle egget ikke overlever opptiningen (veldig lite sannsynlig at vi får til på egenhånd)! Og om vi får det til så får vi heller få tvillinger[emoji23][emoji23]
Første dag med max var i går. Håper vi traff med sex sånn ca midt i mellom. Jeg sloknet rett etterpå. Altfor trøtt til å gå på do [emoji23][emoji23] Da må vi ha klart å sende inn mange nok aksjer.
Spennende med innsett. Håper det gir klaff [emoji4]

11dpo

Sprøytedag12

CD1 :excited001:excited001

Back
Topp