Hvor i syklusen er du i dag?

CD17 og 3dpo

CD 24 og 13 dpo, fikk positiv tidligtest i går og digital i dag:rolleyes:

CD 20 - 3 dpo

God morgen fra USA :stop: (må bare skrive det her også siden fler har vært optimistisk på mine vegner, takk :Heartred)

I natt har jeg hatt noen rare drømmer. Drømte alt om at jeg var gravid og så kom det frem til at jeg skulle få en gutt. Hatt merkelig vondt i magen når jeg lå på høyresiden. Har vondt på høyre side skrått nedenfor navlen.
Har forsåvidt sovet godt i natt.
Måtte sykt tisse i dag tidlig.
Fant frem g.test og lot den så ligge. Kikker i toalettet og ser litt lyserosa stripe i vannet. Tenkte at nå er løper kjørt. Litt lyserosa på papiret også.
Så kikket jeg på testen, POSITIV! :Heartred
Måtte ta en Clear Blue også fordi jeg ikke kunne tro mine egne øyne. Den var også positivt
Nå er jeg så glad! :love7
Har vært kvalm og brekt meg den siste tiden samt merkelige ømme bryster, spes venstre pupp.

Takk gud for at det klaffet denne gangen!
Håper alt går riktig vei for meg nå :Heartred

Ønsker dere alle masse lykke til :Heartred

37B5DD08-487B-4F54-8F82-E6450406368A.jpeg

Last edited:
God morgen fra USA :stop: (må bare skrive det her også siden fler har vært optimistisk på mine vegner, takk :Heartred)

I natt har jeg hatt noen rare drømmer. Drømte alt om at jeg var gravid og så kom det frem til at jeg skulle få en gutt. Hatt merkelig vondt i magen når jeg lå på høyresiden. Har vondt på høyre side skrått nedenfor navlen.
Har forsåvidt sovet godt i natt.
Måtte sykt tisse i dag tidlig.
Fant frem g.test og lot den så ligge. Kikker i toalettet og ser litt lyserosa stripe i vannet. Tenkte at nå er løper kjørt. Litt lyserosa på papiret også.
Så kikket jeg på testen, POSITIV! :Heartred
Måtte ta en Clear Blue også fordi jeg ikke kunne tro mine egne øyne. Den var også positivt
Nå er jeg så glad! :love7
Har vært kvalm og brekt meg den siste tiden samt merkelige ømme bryster, spes venstre pupp.

Takk gud for at det klaffet denne gangen!
Håper alt går riktig vei for meg nå :Heartred

Vis vedlegget 306427
Herreguuud GRATULERER! Så gøy!! :hug003
Hvis du faktisk får en gutt også så ramler jeg ut av sofaen!

Back
Topp