Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD2..
CD2..
Dette er så urettferdig Gråt en skvett for deg igår da jeg leste det.. Tok med rett tilbake til fortvilelsen og sorgen etter at det gikk galt her for noen måneder siden. God klem
Å nei, nå er jeg sint og lei meg! Lenge siden jeg har blitt så glad for at noen andre har blitt gravide og så måtte det gå sånn! Men du kan bli gravid og det skal skje igjen denne pp'en!
CD 31 og venter fortsatt på tanta (vanligvis syklus på 25-27 dager)................
Dpo 8 - blenda hvit test i går. Er fryktelig på gråten av alt om dagen [emoji85]
Temper ja, og tempen er fortsatt høy men FF fjernet krysset i går, etter at det har stått på CD 12 - som passet bra med symptomene, selv om det kanskje kan se ut som om EL var CD 15 også. Tok senest en CB digital i går som var negativ.. Pleier vanligvis å ha sykluser på 25-27 dager..Temper du? Hvordan ser den ut isåfall? Har du testet? Kan være du hadde senere EL denne pp'n....
Selv er jeg DPO 4 nå. Og utålmodig som alltid. Denne pp'n hadde jeg ikke EL-slim som vanlig, så er også litt nervøs for at det ikke klaffet selv om vi hadde "baby dance" på akkurat rett tid. Uten slim er det vanskelig for svømmerne å nå frem....