Hvor i syklusen er du i dag?

Jo får gjøre det [emoji173]️ lurer på om vi greide en befruktning men ikke festingen skikkelig. Jeg har jo hatt både svake streker, masse graviditetssymptomer og blødde koagler idag. Men har vel oss selv å takke siden det anbefales å vente en syklus fordi slimhinnene ikke nødvendigvis er klare for et nytt egg. Men syns det egentlig er greit, fordi det gir meg mer håp om at vi klarer det igjen, og helt til mål neste gang forhåpentligvis [emoji173]️

CD 8, 9-13 dager igjen til EL trolig ;)

5 eller 6 dpo.. Utålmodigheten har meldt seg..eneste som hindrer meg i å begynne på testekjøret er den lille fornuften i meg som vet det ikke er vits. Har dessuten ikke spesielt troa på denne pp uten noen spesiell grunn..

5 eller 6 dpo.. Utålmodigheten har meldt seg..eneste som hindrer meg i å begynne på testekjøret er den lille fornuften i meg som vet det ikke er vits. Har dessuten ikke spesielt troa på denne pp uten noen spesiell grunn..
Hmm.. kanskje du blir positivt overrasket? :)

CD32 og 13DPO.
Nå syns jeg tr bare kan dukke opp i morgen, så kan vi starte første pp :D

14 dpo. Temp sank i dag, så tr er vel ikke så langt unna :D tempet riktignok en time tidligere, fordi frøkna var litt morgenfugl i dag til tross for at hun holdt på til 0130 i natt :o så med tanke på dårlig søvn så skulle den vel egentlig vært høyere. Temp har pleid å synke samme dag eller dagen etter tr, så får se iløpet av dagen da :)

DPO 3 eller 4. hvis jeg har tatt rett ang EL :D

ååh denne ventingen :eek::wacky::wacky::wacky:

CD 9..

CD 6, og antageligvis i alle fall 11 dager til EL om ikke te-drikking og slikt hjelper (eller kroppen kommer på bedre tanker :p ).

Back
Topp