Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Allerede startet her....5 DPO, heldigvis har det vært super travelt på jobb denne uken og i helgen så de første 5 gikk fort. Håper de neste 5 dagene også fyker avgårde så testingen kan starte
Cd1 [emoji30]
Ikm blir rundt 25 mars, så uke 12 eller 13 tror jeg. El driver å flytter litt på seg hver pp. Hva med deg?Feel you! [emoji52] Hvilken IKM-gruppe havner du i?
Nei! Fyttikatta! Jeg er snart ferdig ned 2 pp til på den tiden -uten resultat da, men dog! Ingenting man kan gjøre for å sette ting i gang?
Allerede startet her....
6DPO,gleder meg sånn til imorgen og ny uke og man kan få vite hva som skjer !! eller ikke skjer...
Ja ikke sant. Jeg klarer ikke la være å teste disse dagene som kommer. Jeg klarer ikke forstå de som ikke vil teste før IKM, har ikke sjangs å vente !!Haha.. Ja jeg tviler jo på jeg klarer å holde meg 5 dager til. Skal heldigvis på tur noen dager nå så håper de går fort! Er bedre å vite hva som skjer ja (eller ikke skjer) er enig i det!