Hvor i syklusen er du i dag?

CD3

5 DPO !!!!!!!!!!!!!! Wow...så seint tiden går...

5 DPO, heldigvis har det vært super travelt på jobb denne uken og i helgen så de første 5 gikk fort. Håper de neste 5 dagene også fyker avgårde så testingen kan starte :happy::dance018

CD4

5 DPO, heldigvis har det vært super travelt på jobb denne uken og i helgen så de første 5 gikk fort. Håper de neste 5 dagene også fyker avgårde så testingen kan starte :happy::dance018
Allerede startet her.... :laughing021
6DPO,gleder meg sånn til imorgen og ny uke og man kan få vite hva som skjer !! eller ikke skjer...:)

CD1 [emoji849]

Cd1 [emoji30]

Feel you! [emoji52] Hvilken IKM-gruppe havner du i?
Ikm blir rundt 25 mars, så uke 12 eller 13 tror jeg. El driver å flytter litt på seg hver pp. Hva med deg?

Nei! Fyttikatta! Jeg er snart ferdig ned 2 pp til på den tiden -uten resultat da, men dog! Ingenting man kan gjøre for å sette ting i gang?

Mm, ting tok tid! Får håpe denne pp er din lykke pp da [emoji1360] Jeg har gått på primolutt nå, så idag fikk jeg faktisk mensen [emoji85] ENDELIG igang igjen[emoji846]

Allerede startet her.... :laughing021
6DPO,gleder meg sånn til imorgen og ny uke og man kan få vite hva som skjer !! eller ikke skjer...:)

Haha.. Ja jeg tviler jo på jeg klarer å holde meg 5 dager til. Skal heldigvis på tur noen dager nå så håper de går fort! :) Er bedre å vite hva som skjer ja (eller ikke skjer) er enig i det!

Haha.. Ja jeg tviler jo på jeg klarer å holde meg 5 dager til. Skal heldigvis på tur noen dager nå så håper de går fort! :) Er bedre å vite hva som skjer ja (eller ikke skjer) er enig i det!
Ja ikke sant. Jeg klarer ikke la være å teste disse dagene som kommer. Jeg klarer ikke forstå de som ikke vil teste før IKM, har ikke sjangs å vente !!

Back
Topp