Hvor i syklusen er du i dag?

Jeg er ca 2 DPO og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå frem til neste uke !!

7DPO. Har sååå lyst til å teste

Drømte i natt at jeg kjøpte test :p er vel 6 dpo nå, har ingen symptomer annet enn at utfloden er mer gulaktig, men det kan hende den er litt sånn ellers og. Føler jeg leter etter alle mulige tegn:rolleyes::rolleyes:

Samme her.
Oi, det stikker. Oi, det gjør litt vondt. Oi, jeg er litt uggen jo. Kan det være?!

Hahaha, man blir sprø av dette her :P

CD 19, enten EL dagen eller 1 DPO (positiv el test igår og negativ igjen idag kl 10:00).
Spennende uke - halvannen nå!

Samme her.
Oi, det stikker. Oi, det gjør litt vondt. Oi, jeg er litt uggen jo. Kan det være?!

Hahaha, man blir sprø av dette her :p

Hahah jeg og:facepalm::yuck: prøver allerede nå og tenke at det blir desemberbaby istedet, så jeg ikke blir så skuffa når testingen starter neste uke:nailbiting: får heller bli positivt overasket:) lettere sagt enn gjort:p

Hahah jeg og:facepalm::yuck: prøver allerede nå og tenke at det blir desemberbaby istedet, så jeg ikke blir så skuffa når testingen starter neste uke:nailbiting: får heller bli positivt overasket:) lettere sagt enn gjort:p

Japp, er sååå enig [emoji39][emoji39][emoji39]
Er så vanskelig å vente [emoji33][emoji32]

CD 80 [emoji23] Komisk men helt sant! Skulle hatt TR 31.12.17 [emoji85]
Nei! Fyttikatta! Jeg er snart ferdig ned 2 pp til på den tiden -uten resultat da, men dog! Ingenting man kan gjøre for å sette ting i gang?

Cd29, 11dpo.

CD 30 og 9DPO

CD2

Back
Topp