Hvor i syklusen er du i dag?

Å måle temp kan være en god ide, den vil ikke fortelle deg når el er, men når den har vært. Kan være lurt å el-teste vedsiden av,
Men føler du at det blir stress er det bedre å droppe det. Veldig kjekt å tempe uansett, da ser du hvertfall hvordan kroppen oppfører seg gjennom syklusen :)
Men når du/dere temper? Hvor temper dere? Er det greit med slingringsmonn på 1t når man måler? Si at man måler mellom 6/7 eller 7/8 på morgan? Og legger dere på noen grad når den brukes i munn? Har fått min temp med to desimaler i dag og der stod det at det var mindre grad i munn. Prøvde i dag etter jeg stod opp for å se hvordan det funket og prøvde å føre det inn. Vet det blir feil grader men jeg fikk det til [emoji4]

Men når du/dere temper? Hvor temper dere? Er det greit med slingringsmonn på 1t når man måler? Si at man måler mellom 6/7 eller 7/8 på morgan? Og legger dere på noen grad når den brukes i munn? Har fått min temp med to desimaler i dag og der stod det at det var mindre grad i munn. Prøvde i dag etter jeg stod opp for å se hvordan det funket og prøvde å føre det inn. Vet det blir feil grader men jeg fikk det til [emoji4]
Jeg liker best å tempe vaginalt, føler det blir mest nøyaktig. Man skal ikke legge til noen grader, verken vaginalt eller oralt.
Tempen skal måles umiddelbart etter at man våkner, og fremdeles ligger i sengen. Tempen bør tas til samme tid hver dag, slingringsmonn bør ikke være mer enn max en halvtime. Jeg står opp 0530 i ukedagene, så i helgene har jeg på vekkerklokke slik at den blir korrekt da også.

Føler med deg! CD49 her. Tror jeg har hatt eggløsning nå de siste dagene. Om det hjelper har jeg en gutt fra før så selv om syklene er eviglange så er det håp.
Godt å høre at det er håp! Så bra at du har hatt el :happy:Jeg tror jeg kommer til å ta el-tester neste pp. Er nå på cd46. Ser enda ikke ut som denne perioden har tenkt til ta slutt :(

Godt å høre at det er håp! Så bra at du har hatt el :happy:Jeg tror jeg kommer til å ta el-tester neste pp. Er nå på cd46. Ser enda ikke ut som denne perioden har tenkt til ta slutt :(
Hvis ikke du har sett noen tegn til eggløsning ennå så er det fremdeles tid til å prøve eggløsningstester denne perioden. Krysser fingrene for at vi begge snart får en avklaring. Det beste er selvfølgelig en positiv test, men ny prøveperiode er en god nummer to.

CD15

CD16.

CD15 og kanskje EL?

Hvis ikke du har sett noen tegn til eggløsning ennå så er det fremdeles tid til å prøve eggløsningstester denne perioden. Krysser fingrene for at vi begge snart får en avklaring. Det beste er selvfølgelig en positiv test, men ny prøveperiode er en god nummer to.
Hadde tydelige eggløsningstegn tidlig i syklusen, rundt cd14-16, men det ble jo tydeligvis ikke noen eggløsning da. Så her er det bare i ventemodus. Krysser også fingrene for oss!!

Back
Topp