Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Litt spesielt/rart at tempen er så forskjellig hver dag litt interessant å følge med på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt spesielt/rart at tempen er så forskjellig hver dag litt interessant å følge med på
Føler med deg! CD49 her. Tror jeg har hatt eggløsning nå de siste dagene. Om det hjelper har jeg en gutt fra før så selv om syklene er eviglange så er det håp.CD43.. Venter og venter.. Ingen tegn til noen ting!
Det gjør du nok ellers er jo vi her for å hjelpe deg prøvd lenge?Er på dag 26, veldig usikker på eggløsning. Kan vel få mens innen 5 dager om den skal følge forje mnd. Blir det mens, er det temp og se om jeg forstår fertility friend[emoji85]
Vi har prøvd i 6mnd. Prøver å få oversikt over syklus og eggløsning og begynner å komme et stykke på vei. Tok eggløsningstester de 2 første mnd som jeg forstod vår positive, men stoppet siden dette ble masete [emoji4] men jeg ser nå at jeg kanskje må ta temp, siden jeg denne mnd ikke aner når el var.Det gjør du nok ellers er jo vi her for å hjelpe deg prøvd lenge?
Vi har prøvd i 6mnd. Prøver å få oversikt over syklus og eggløsning og begynner å komme et stykke på vei. Tok eggløsningstester de 2 første mnd som jeg forstod vår positive, men stoppet siden dette ble masete [emoji4] men jeg ser nå at jeg kanskje må ta temp, siden jeg denne mnd ikke aner når el var.