Hvor i syklusen er du i dag?

CD14

Litt spesielt/rart at tempen er så forskjellig hver dag litt interessant å følge med på

Nå er det ganske små forskjeller likevel, så lenge sen holder seg enten oppe eller nede. Jeg synes det er fascinerende hvordan tempen er lav før eggløsning og plutselig skyter fart etter den. Og at den så synker igjen før mensen.. ikke rart man synes man fryser fra man får mensen... det er jo et betydelig fall i temperaturen :) og det at tempen holder seg oppe dersom man er gravid også, veldig gøy hvordan kroppene våres faktisk oppfører seg :)

CD15

CD14

Er på dag 26, veldig usikker på eggløsning. Kan vel få mens innen 5 dager om den skal følge forje mnd. Blir det mens, er det temp og se om jeg forstår fertility friend[emoji85]

Er på dag 26, veldig usikker på eggløsning. Kan vel få mens innen 5 dager om den skal følge forje mnd. Blir det mens, er det temp og se om jeg forstår fertility friend[emoji85]
Det gjør du nok :) ellers er jo vi her for å hjelpe deg :) prøvd lenge?

Det gjør du nok :) ellers er jo vi her for å hjelpe deg :) prøvd lenge?
Vi har prøvd i 6mnd. Prøver å få oversikt over syklus og eggløsning og begynner å komme et stykke på vei. Tok eggløsningstester de 2 første mnd som jeg forstod vår positive, men stoppet siden dette ble masete [emoji4] men jeg ser nå at jeg kanskje må ta temp, siden jeg denne mnd ikke aner når el var.

Vi har prøvd i 6mnd. Prøver å få oversikt over syklus og eggløsning og begynner å komme et stykke på vei. Tok eggløsningstester de 2 første mnd som jeg forstod vår positive, men stoppet siden dette ble masete [emoji4] men jeg ser nå at jeg kanskje må ta temp, siden jeg denne mnd ikke aner når el var.

Å måle temp kan være en god ide, den vil ikke fortelle deg når el er, men når den har vært. Kan være lurt å el-teste vedsiden av,
Men føler du at det blir stress er det bedre å droppe det. Veldig kjekt å tempe uansett, da ser du hvertfall hvordan kroppen oppfører seg gjennom syklusen :)

6 dpo [emoji5][emoji5]

Back
Topp