Hvor er du fra og hvor gammel er du?:-)

29 år og fra Sørlandet :) Har to barn fra før, og gleder oss til neste kommer :) Krysser fingrene for at alt går bra :)
 
27 år, bor i Sarpsborg. Har pcos og strevd med å bli gravide, men nå håper vi spira sitter :D

like gammel som meg og samme by :p har også pcos å slitet lenge pluss har mistet mange ganger! håper spira hos deg sitter :)
 
29år, to barn på 8 og 10 år. Samboer på 22år :) vi bor i flotte Telemark sammen med Hunden vår og katten :)
 
La oss bli bedre kjent. Hvor er du fra og hvor gammel er du? Gjerne hvor lenge dere har prøvd før spiren satt?

Jeg er fra litt uten for Bergen, er 20år gammel og jeg var så heldig at spiren satt etter første forsøk :)

Hei Jeg er 34 år, kommer fra Trondheim og har ei jente på 8 år fra før. Vi har prøvd i ca 6 mnd.
 
35 år. Bor i Oslo. Har ei jente på 4 år født i februar 2012, og en Mars 2015-gutt som vi bare fikk ha hos oss i 2 måneder. Har hatt 2 sa siste halve året, men ser ut som det skal gå bra nå når jeg får progestrontilskudd. Rart å være gravid igjen når vi egentlig skulle være ferdig med det, så er forberedt på (ekstra) tunge svangerskapsuker. Klarer ikke helt å ha troa på at det skal gå bra enda, men satser på at den kommer rundt uke 12.

Skjønner godt at det må være vanskelig å gå gravid igjen da. Håper dere har mye støtte/oppfølging av folk rundt dere. Kan jeg spørre hva som skjedde med gutten din?
 
Jeg er 31 år og bor på Nordmøre.
Har to barn fra et tidligere forhold på 7 og 9 år. Giftet meg på ny for 1 år siden og dette er vårt første sammen :)
Ble gravid på november, men svangerskapet satt dessverre i den ene egglederen, så den ble operert bort i hui og hast. Ble til vår store overraskelse gravide på første forsøk igjen etter det, har vært på tidlig ul og alt ser foreløpig bra ut denne gang :)
 
Jeg er akkurat fylt 25 år, og har vært sammen med forloveden min i 6 år. Jeg er fra Bergen, bor i Oslo, men vi kommer til å flytte til Skien i løpet av svangerskapet. Er musiker og danser, men måtte slutte med dans på grunn av sykdom. Nå jobber jeg i barnehage :) Dette er første gang jeg er gravid etter over et år med prøving, så er supernervøs og usikker da alt er nytt!!
 
26 år og fra Østfold. Vi har et barn sammen fra før av, men vært prøvere nå siden våren 2014 :) hyggelig å hilse på dere alle :)
 
Vi begynner å bli en del fra Vestfold :)
Jeg er 34, har to barn fra før på 10 og snart 7. Fortsatt gift med samme mann, og vi ble endelig enige i høst om å prøve på en siste. Har hatt to MA, en før hvert av barna mine, begge oppdaget i uke 12. Denne spiren satt overraskende fort i forhold til de andre fire, og jeg håper den blir helt til november :)
 
Jeg er 26 og er fra Stavanger :)
Har en sønn fra før av fra et annet forhold. Han er fem ;)
Vi prøvde i ni mndr før vi ble gravid i sept og mistet i desember. Hadde mens en gang etter ma så ble vi gravid igjen :) brukte concieve plus da :p
Hei vimsehåve!
Er selv 26, å bor på tasta!
 
Tittei!:)
Er 26, bosatt på Tasta, stavanger. Kommer fra ålesund. Og er nyinnflyttet så og si, og jeg kjenner ingen. Litt skummelt å skal gå gjennom dette svangerskapet (mitt aller første) uten noen andre, men har en fantastisk samboer og støtte meg på. Om noen ønsker en ny skravle partner i området er jeg mer enn gjerne med!:)
 
Back
Topp