Hvor er du fra og hvor gammel er du?:-)

28 år, bor i Sandnes. Dette er nummer to, har en jente på 11 måneder :) Vi prøvde ett år med første, men denne gangen satt spiren på andre pp :D
 
25 år fra Ålesund. Jeg er gift og vi venter vårt første barn. Det var planlagt og satt på første forsøk :cat:
 
30 fra Gaustad (ved Atlanterhavsveien). Venter vårt første barn nå :)
 
24 års gammel finnmarksjente :)

Prøvd i over 2 år uten hell, da kroppen min ikke ville produsere hormonene som skal gi eggløsning. Noen grunn til hvorfor fikk vi ikke. Etter naturlig prøving, flere kurer med Pergo så ble vi gravide for første gang i oktober 2015. Noe som etter uttallige legebesøk og beskjed om at "ingen ting var galt" endte med hasteoperasjon da spiren satt i egglederen. Var ikke helt klar for å prøve på nytt, men i februar fikk jeg (etter over 2 år!) mens helt av meg selv. (Ja, det føltes som en liten seier) og tok en kur med pergo etter anbefaling fra legen.
Følte meg ikke gravid i det hele tatt til å begynne med, men jovisst. Klar eller ikke, der var det ny spire gitt!
 
21 år fra Jevnaker. Første graviditet, ikke planlagt og kom som et sjokk. Men vi gleder oss masse :) Bor med barnefaren og hundene våres, og heldigvis hus og bil stort nok for barn og. Så nå skal tidem fremover bare nytes, det meste var egentlig i orden :) Noe jeg kjenner er veldig godt da jeg har mer enn nok med meg selv om dagen:)
 
Jeg er 26 år neste uke, bor i Trondheim, men er fra Nedre Eiker :) Jeg sluttet på p-pillen i desember, og i februar fant jeg ut at vi ventet et lite knøtt, gikk veldig fort :)
 
24 år fra Østfold, Fr.stad.
Førstegangs :) vært sammen med min kjære i 8år :)
Har en liten gutt på vei som ventes i juli:) satt på første forsøk hos oss :)
 
Back
Topp