Hvor er du fra og hvor gammel er du?:-)

26 år fra Hedmark. Spira satt på 1.pp ;-)
 
Jeg blir 24 i Juni og samboeren min ble 26 i februar og vi bor i Akershus. Vi har vært prøvere siden mars 2014, altså 2 år. Har vært gravid 3 ganger, men har mistet alle gangene. Dette blir vårt første barn hvis jeg beholder denne gangen og er i dag 4+5 :)
 
26 år gammel, kommer fra nord men bor i Hønefoss :)
Vi har prøvd siden høsten 2014, så det tok ganske lang tid!
Har ingen barn fra før.
 
32 år, har ei jente på 6 og en gutt på 2 :)
Bor også i Ringerike :)
 
Snart 28 og bor i Grimstad. Førstemann tok 20 pp han er 2,5 år, denne gangen tok det ca 17 pp, og midt i prøverørsbehandlinga. :D
 
35 år. Bor i Oslo. Har ei jente på 4 år født i februar 2012, og en Mars 2015-gutt som vi bare fikk ha hos oss i 2 måneder. Har hatt 2 sa siste halve året, men ser ut som det skal gå bra nå når jeg får progestrontilskudd. Rart å være gravid igjen når vi egentlig skulle være ferdig med det, så er forberedt på (ekstra) tunge svangerskapsuker. Klarer ikke helt å ha troa på at det skal gå bra enda, men satser på at den kommer rundt uke 12.
 
Jeg er 31 år. Har to jenter på 6 og 4 år. Jeg er fra Haugesund:)
 
30 år fra Atlanterhavsveien området. Vi har prøvd i snart 2 år før spiren satt. Er veldig tidlig enda, så er nervøs for at alt går bra
 
30 år fra Stavanger. Dette er vår første :)
 
Bor like utenfor Bergen. 35år. Gift i 11 år. Satt på første forsøk denne gangen og. Hadde i fjor en MA i uke 14 og trengte litt tid på å få summe meg. Vært litt fram og tilbake for om og når vi skulle prøve igjen.

Var ikke helt forberedt på at testen skulle være positiv. Trodde "tante rød" var på vei og skulle bare teste "billigtesten" på et innfall jeg fikk... Så sånn gikk det;)
(5+0) Krysser fingrer og tær for at det endelig er min tur til å bli mamma
 
27 år, bor i Sarpsborg. Har pcos og strevd med å bli gravide, men nå håper vi spira sitter :D
 
22 år gammel, bor utenfor Trondheim. Har vært samboer i tre år, og vi begynte prøvingen i januar 2015. Ble gravid i oktober, men mistet i desember. Er nå gravid på nytt, og håper spira sitter!
 
Er 27, er fra Troms. Har 2 nydelige barn på 4 og snart 3 år. En gutt og en jente.
Dette svangerskapet er så lite planlagt som overhode mulig da jeg har gått på piller. Velkommen skal den være om dette går bra :)
 
Jeg er 30 år og har en jente på snart 2 år. Planen var å vente til etter sparing og leilighet var i boks, men sånn ble det ikke. Vi gleder oss veldig til å bli foreldre igjen.

Vi bor i Rælingen kommune, nærmere bestemt Blystadlia. Jeg jobber på Skedsmosenteret i Skedsmo bok og papir og leker og hobby.
 
Back
Topp