Hvor er du fra og hvor gammel er du?:-)

31 år fra sotra :happy: har en gutt på nesten 4 år fra før av.
 
Hvilke dyr har dere på gården?
En hund, en katt og sikkert en hsug mus. Sant en del rev, rådyr, elg og fasan :) Men ingen gårdsdyr. Bare 250 mål kornåkere og 150 mål skog :)
 
27 år kommer fra Nordmøre men bor på Karmøy har en gutt på 3 år fra tidligere forhold :)
 
25 år fra Hønefoss og har en sønn på 5 år. :)
 
Ble 24 i januar, og har en sønn på 19 mnd :)
Jeg tok ut hormonspiralen i september, så fikk jeg bli gravid når det var meningen. Og det var tydeligvis meningen nå i februar ;)
Er fra Levanger i Nord-Trøndelag.
 
Jeg er 32 år og bor i Bergen. Har tre barn på 2, 6 og 8 år :) Vært sammen med faren til mine barn nå i en evighet :p og gift i 1 år og 4 mnd ♡ Vi har prøvd aktivt siden juni i fjor etter en SA, mistet desember og januar og håper at den skal klore seg godt fast nå frem mot november ♡
 
Blir 30 i år fra Oslo. Har en datter på 3,5 fra før:) har vært sammen med mannen i 11 år:happy sattt på 1 pp denne gangen og. Har termin dagen etter storesøster 4 års dag :signs003
 
33 år fra østfold. Har ei datter på straks 8 mnd, og ble gravid på tredje syklusen etter fødsel:) prøvde ikke noe særlig de to første, så glad det gikk såpass fort denne gangen :)
 
24 år fra Larvik, vært gift i ca. 6 måneder og prøvd like lenge. Førstegangsgravid og er nå 6+6 :)
 
Tror ikke jeg har presentert meg her :) Bor i Bergen, har tre barn, hund og katt :) Ble gravid på første pp og gleder meg til tiden fremover med alt som følger med ett svangerskap, fødsel og tiden etterpå :)
 
Jeg er fra Torsken på Senja, men bor på Finnsnes. 21 år. Vi har mistet 3 ganger tidligere, så vi håper virkelig at denne gangen blir bedre!! :)
 
29 år fra Oslo. Ingen barn fra før, og den satt på første forsøk:)
 
Jeg er 27 år og fra utkanten av Kongsberg. Bor på småbruk med hest, kanin og hund<3 samboer med en som har to store unger fra før, sammen har vi en gutt som blir 2 i år. For øyeblikket student, igjen:-D har tidligere jobba 4 år i oljebransjen.
 
26 fra Vestlandet :) Ser det er mange her fra min lille kommune :)
 
Back
Topp