Hvor er du fra og hvor gammel er du?:-)

y098765

Betatt av forumet
La oss bli bedre kjent. Hvor er du fra og hvor gammel er du? Gjerne hvor lenge dere har prøvd før spiren satt?

Jeg er fra litt uten for Bergen, er 20år gammel og jeg var så heldig at spiren satt etter første forsøk :)
 
Jeg er 26 og er fra Stavanger :)
Har en sønn fra før av fra et annet forhold. Han er fem ;)
Vi prøvde i ni mndr før vi ble gravid i sept og mistet i desember. Hadde mens en gang etter ma så ble vi gravid igjen :) brukte concieve plus da :p
 
32 år fra Jessheim. Her satt den egentlig før vi begynte å prøve. Har en sønn på 3 år fra før :)
 
Blir 25 i mai, bor i Tromsø. Har to barn fra før, en englegutt og ei lita jente. Vi prøvde egentlig ikke, siden det bare er syv mnd siden jeg fødte, og de kom 3,5 mnd for tidlig. Har hatt mensen en gang siden forrige graviditet og vi har hatt sex 2-3 ganger siden gutten vår døde rett før jul, så da tenkte vi at det må være meningen siden jeg ble gravid :)
 
Jeg er fra Lillehammer, og ble 25 år i januar. Har ei datter på 1 år og 2 mnd snart. Fikk igjen mensen i august, men har veldig uregelmessig syklus, og fått påvist pcos. Det var vel nå vi prøvde skikkelig, med temping og el tester, og den lille satt på første forsøk.

Skulle egentlig starte på Pergotime, pga pcos, men så løste det seg selv igjen :)
 
Jeg er 23 år og kommer fra ei lita bygd i Nord-trøndelag :) Vi har ikke brukt prevensjon siden minstejenta vår ble født des -14. Har tenkt at det skjer når det skjer, og det tok litt tid da :p
 
Jeg er 33år og fra Oslo. To barn fra før, gutt 4 1/2år og jente 1 1/2år. Klaffet 2.pp.
 
Jeg er fra Bergen, er 28 år og vi har en gutt på 7 år fra før. Spiren satt på første forsøk i høst, men den mistet vi, men så satt den jammen på første forsøk igjen denne gangen :)
 
35 år, bor på Hamarøy utenfor Bodø. Har en jente på 7, en gutt på 5, og ei stedatter på 10 år. Det klaffet på første forsøk, og jeg skjønte at jeg var gravid allerede dagen etter. Har drømt ekstremt mye i starten av alle svangerskapene. Jobber som prosjektleder for noe som kalles "Housing First". Veldig givende jobb! Jeg er utdannet kunstner, men hoppa etterhvert på sosionomstudiet og nå skriver jeg master om barns medvirkning i barnehager. Ellers så bor vi landlig til, har to hester på for, høns og ei katt ;) Og klart vi må ha enda flere barn.... :))
 
Veldig snart 30, fra Ålesund. Har prøvd i ett og et halvt år, mistet i uke 11 mai 15, så krysser fingrer og tær for at alt går bra denne gangen :)
 
Fra Sarpsborg i Østfold ;-) 27 år og har to barn fra før på 8 og 6 ;) prøvd lenge å mistet mange men har troen på denne nå!
 
27 år fra Kongsberg. Prøvd siden oktober 2014. Har mistet tre ganger. Nå håper vi at det skal gå Ingen barn fra før.
 
19 år fra Askøy/ like utenfor Bergen. Prøve periode 3 starter, og håper spiren sitter snart for oss. :) Prøvd siden januar..
 
25 år fra Hordaland :) Har ikkje vert aktiv prøvere men har tenkt at me er klar om det skjer. Begge er i reise jobb, så er sammen 1 veke av 5, så kjangsen var minimal for at det sku skje :p
 
23 år fra Bergen.
Prøvde 9 mnd før den første viste positiv, men det ble SA i uke 6.
Hadde pause 2 sykluser og nå satt den seg på første forsøk. :)
Vi har ingen barn fra før, men stort ønske om det.
Vi har 2 katter, og er aktive fosterhjem for katter, så mye kjærlighet å gi til en liten baby om den holder seg fast hele veien.
 
Både mannen og jeg er 31 år gamle når den lille kommer. Vi har vært sammen i 13 år, gift i snart 9. To barn, 4&7 år, en hund, en katt, gård og bor på østlandet.
Dette er vår 7 graviditet, krysser for at alt går bra denne gangen. Ble veldig uplanlagt gravide i januar. Men det var en kjemisk graviditet, så begynte å blø etter 5 uker.

Vi kjente at vi var klare for nr tre likevel, så bestemte oss for å prøve denne mnd. Og jammen satt den med en gang:)
 
Både mannen og jeg er 31 år gamle når den lille kommer. Vi har vært sammen i 13 år, gift i snart 9. To barn, 4&7 år, en hund, en katt, gård og bor på østlandet.
Dette er vår 7 graviditet, krysser for at alt går bra denne gangen. Ble veldig uplanlagt gravide i januar. Men det var en kjemisk graviditet, så begynte å blø etter 5 uker.

Vi kjente at vi var klare for nr tre likevel, så bestemte oss for å prøve denne mnd. Og jammen satt den med en gang:)
Hvilke dyr har dere på gården?
 
Er 31 år og bor i Vestby :) vi har ei fra før som er 21 mnd, og nå venter vi nr 2 som er planlagt og som satt på første forsøk :) nå er det bare å håpe at det går bra :)
 
Back
Topp