Har dere fortalt det til noen enda? Eventuelt når gjør dere det?
Vi ble gravide gjennom ivf, så hele familien og alle på jobb visste når innsett og testdag var. Vi fortalte det til familien den dagen vi tok test og jeg har fortalt til de på jobb denne uken som har vært. Er 5+1 i dag. Litt redd for at jeg har sakt det for tidlig, med tanke på at det fortsatt kan gå galt, men vi krysser alt vi har!
Vi ble gravide gjennom ivf, så hele familien og alle på jobb visste når innsett og testdag var. Vi fortalte det til familien den dagen vi tok test og jeg har fortalt til de på jobb denne uken som har vært. Er 5+1 i dag. Litt redd for at jeg har sakt det for tidlig, med tanke på at det fortsatt kan gå galt, men vi krysser alt vi har!

Last edited:
Denne gangen ser det tilsynelatende ut for at det skal gå bra så min bestevenninne vet det, også tenker vi å fortelle til nærmeste familie etter vi har vært på tidligultralyd 13.09
Tror de kommende besteforeldrene kommer til å bli skikkelig overrasket! Men er litt redd for å få kommentarer på at den økonomiske situasjonen ikke er helt optimal. Hvertfall fra min bestefar, og kanskje svigerfar. Men får bare stå i det! Kanskje også derfor det har vært greit å holde det for seg selv til man er over kneika
Vi blir å fortelle det til et vennepar som kommer på besøk neste helg, rett og slett fordi det er såå mye hyggeligere å kunne fortelle det irl, enn over tlf/messenger. Snart 8+5, og 15 dager til TUL/nipt. Så får besteforeldre og en del flere venner vite det etter vi har fått resultatet av testen og sett liv!