Det du forklarer der er jo ikke greit. Unødvendig å drikke generelt når man har familieferie (da tenker jeg mer enn et glass vin o.l etter ungene er lagt).Da får man følge bedre med. Jeg tar ikke øya av min på 15 mnd. Og derfor har han heller aldri vandret alene.
For ikke så mange år siden så var jeg i Hellas på ferie. Rett bortenfor oss på stranda så var det en toåring som druknet, foreldrene satt på stranda og drakk. Sånne foreldre kan skylde seg selv, de burde ikke hatt barn når de ikke følger med på ungene sine. Stakkars stakkars barn som vokser opp med foreldre som ikke følger med på de.
Men noen barn, som Siadle sier, er ekstreme på å komme seg ut/vekk. Når man har flere barn så kan ting skje, som ender med at man må se bort et øyeblikk. Minsten her falt pladask på ansiktet akkurat et lite øyeblikk jeg måtte plukke opp storesøster som hadde falt og trengte trøst.
Jeg vet at det ikke handler om kun fall, men poenget er at ungene kan være innmari kjappe når de vil. Slik du skriver så er det nok mange her inne som ikke burde være foreldre, og det syns jeg er litt unødvendig
Jeg hadde fått angst hvis frøkna hadde forsvunnet slik. På butikken gikk hun rundt med en liten handlevogn sammen med oss, så gikk hun rundt en reol. Jeg gikk rundt på andre siden, men der var hun ikke. Hun hadde nemlig kommet seg to reoler bortenfor. Bare av det fikk jeg fryktelig vondt i magen