R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, jeg hadde vært fortvilet og livredd.
Med første måtte vi sette krok på ytterdøra fordi hun kunne finne på å bare gå ut.
Du skjønner at det kan skje uhell? Man lar jo uke barna vandre alene med viljeHadde tenkt jeg var en håpløs forelder som ikke skulle hatt barn.
Skjønner ikke hvordan enkelte lar barna sine vandre rundt uten at de vet hvor de er. Om en Toåring går på tur alene, så sett på en lås på døra da. Eller hold øye med ungen din.
Nettop, det er helt grusomt.Vi må også sikre dører av samme grunn.
Og har satt opp vindskjerm ute på terrassen for å begrense området å bevege seg på.
Når ga det seg hos dere?
Eldste her er bare to, og vi håper yngste ikke tar etter. For da kommer jeg til å bli et nervevrak av en annen verden.
Det er ingenting som skrekken i det man oppdager at man ikke har full oversikt over unger. Spesielt de ungene som vandrer!
Du skjønner at det kan skje uhell? Man lar jo uke barna vandre alene med vilje
Da må jeg si du virker rimelig unik hvis du aldri har tatt øya av ungen din all tid den er våken :ODa får man følge bedre med. Jeg tar ikke øya av min på 15 mnd. Og derfor har han heller aldri vandret alene.
For ikke så mange år siden så var jeg i Hellas på ferie. Rett bortenfor oss på stranda så var det en toåring som druknet, foreldrene satt på stranda og drakk. Sånne foreldre kan skylde seg selv, de burde ikke hatt barn når de ikke følger med på ungene sine. Stakkars stakkars barn som vokser opp med foreldre som ikke følger med på de.
Da må jeg si du virker rimelig unik hvis du aldri har tatt øya av ungen din all tid den er våken :O
Da får man følge bedre med. Jeg tar ikke øya av min på 15 mnd. Og derfor har han heller aldri vandret alene.
For ikke så mange år siden så var jeg i Hellas på ferie. Rett bortenfor oss på stranda så var det en toåring som druknet, foreldrene satt på stranda og drakk. Sånne foreldre kan skylde seg selv, de burde ikke hatt barn når de ikke følger med på ungene sine. Stakkars stakkars barn som vokser opp med foreldre som ikke følger med på de.
Vi må også sikre dører av samme grunn.
Og har satt opp vindskjerm ute på terrassen for å begrense området å bevege seg på.
Når ga det seg hos dere?
Eldste her er bare to, og vi håper yngste ikke tar etter. For da kommer jeg til å bli et nervevrak av en annen verden.
Det er ingenting som skrekken i det man oppdager at man ikke har full oversikt over unger. Spesielt de ungene som vandrer!
Min toåring kunne stå opp lydløst, og heldigvis våknet jeg av at hun prøvde å åpne ytterdøra. Tenk om jeg hadde sovet litt tyngre eller soverommet vårt var lenger vekk fra døra... Etter det satte vi krok på døra.
Så ikke alltid en kan ha øynene på ungene 24/7, en må jo sove også.
Husker ikke, vi har fortsatt å satt krok på døra inntil nå nylig da vi skiftet kledning og dør. Bare blitt en vane. Tror det startet da hun var rundt to og hun ga seg vel noen måneder senere. Fant vel ut at der var låst og ikke mulig å komme ut
Men da setter man også på en krok øverst på døra. Vår har aldri prøvd å gå ut (har grind i stuedøra). Men vi har krok fordi den dagen kommer til å komme. Bedre å være føre var