Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig ingrid.![]()
Hvordan er formen gla'jenta?
Sent from my iPhone using BV Forum
Lillemann har sovet natten igjennom fem!!!!! dager på rad. Sover fra 19 til 8-9.. Det er en trend mamsen setter pris på
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Lillemann har sovet natten igjennom fem!!!!! dager på rad. Sover fra 19 til 8-9.. Det er en trend mamsen setter pris på
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
God morgenKoser i senga med begge barna...snart stå opp
Besteforeldrekaffe i barnehagen idag så er en frøken som gleder seg veldig
Hva skal dere idag da?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det er vel typisk det.Imponert over hvor mye minstemann klarer å rote utover på fem minutter ;-)
Rart kor fort de vokser oppPå vei hjem fra familiebesøk i nittedal...fadderbarnet mitt (som også er barnas tremenning) ble 12 årFølte meg brått gammel...hun ble jo liksom født "igår" jo :O
Likte ikkje det som storebror hadde så eg bare måtte kjøpe nyttSå deilig ut i godstolen.
Vi må også bytte bilstol snart. Er bare at vi har jo egentlig. Men så var det kommet jordslag på de, så vi må kjøpe nye.
Ja, det må vi også. Men jeg var fornøyd med de vi hadde. Britax multi tech. Bare litt surt fordi vi må ha to og jeg har fortsatt ikke fått penger fra NAV. Så jeg er rimelig blakk.Likte ikkje det som storebror hadde så eg bare måtte kjøpe nytt
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det er utrolig irritere:/ håper du får penger snartJa, det må vi også. Men jeg var fornøyd med de vi hadde. Britax multi tech. Bare litt surt fordi vi må ha to og jeg har fortsatt ikke fått penger fra NAV. Så jeg er rimelig blakk.