Hvis du titter innom her så...

Natta :-) Skulle legge meg for ett par timer siden...begynte å male strøk to på gjestedoen i stedet :-P Mangler en vegg + 2 strøk på listene nå før jeg er ferdig...gleder meg :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lillemann har sovet natten igjennom fem!!!!! dager på rad. Sover fra 19 til 8-9.. Det er en trend mamsen setter pris på :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Så koselig ingrid. :)

Hvordan er formen gla'jenta?

Sent from my iPhone using BV Forum

Formen er bra den, men ryggen er herk...er spent på åssen det blir med jobbing, er ikke så mye velvilje for tilrettelegging gitt :P

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Lillemann har sovet natten igjennom fem!!!!! dager på rad. Sover fra 19 til 8-9.. Det er en trend mamsen setter pris på :D

Heldige du, her er vi plutselig våkne minimum to ganger hver natt..godt jeg ikke blir vant til å sove igjen før det kommer en til ;)

Så godt :-D Her sover han fra 18.30 - 06.30 ca...når de små sover godt sover vi godt :-)

Oj lenge sia. ;) er innom og sier god natt :)

Oj lenge sia. ;) er innom og sier god natt :)

God morgen :-) Koser i senga med begge barna...snart stå opp :-) Besteforeldrekaffe i barnehagen idag så er en frøken som gleder seg veldig :-) Hva skal dere idag da?

God morgen :-) Koser i senga med begge barna...snart stå opp :-) Besteforeldrekaffe i barnehagen idag så er en frøken som gleder seg veldig :-) Hva skal dere idag da?

God morgen :)
I dag skal vi en tur på posten, og på butikken å kjøpe bursdagsgave til ene nevøen vår. Han får en fotball, også skal vi kjøpe påskeegg ved siden av...lite fantasi på gavefronten om dagen...hehe.. Ellers må jeg finne fram mammaklærna...er bare 18 uker, men go og tjukk ;) Tenkte så smått og pakke litt også. Reiser ei uke hjem til mamma og de til søndag, og tenkte jeg for en gangs skyld skulle pakke tidligere enn kvelden før ;)
Ha en fin dag!!

Imponert over hvor mye minstemann klarer å rote utover på fem minutter ;-)

Vedlegg

• 1397140273031.jpg
    1397140273031.jpg
    66,9 KB · Visninger: 7
Har landa i godstolen etter middagsbesøk av vennepar og en søt, men trøtt toåring ;)
Har tent lys, og nyter gullrekka :)1397242705383.jpg

Vært å kjøpt bilsete nr2 til lillrbror. Spilt fotball med storebror og vært på besøk til mine foreldre. brannkampen snakker vi ikkje om.... :o;) se litt tv no før eg må legge meg. Jobbehelg :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så deilig ut i godstolen. :)

Vi må også bytte bilstol snart. Er bare at vi har jo egentlig. Men så var det kommet jordslag på de, så vi må kjøpe nye.

På vei hjem fra familiebesøk i nittedal...fadderbarnet mitt (som også er barnas tremenning) ble 12 år :-) Følte meg brått gammel...hun ble jo liksom født "igår" jo :O

På vei hjem fra familiebesøk i nittedal...fadderbarnet mitt (som også er barnas tremenning) ble 12 år :-) Følte meg brått gammel...hun ble jo liksom født "igår" jo :O

Rart kor fort de vokser opp;) tiden går aaaaltfor fort:o;)

Så deilig ut i godstolen. :)

Vi må også bytte bilstol snart. Er bare at vi har jo egentlig. Men så var det kommet jordslag på de, så vi må kjøpe nye.

Likte ikkje det som storebror hadde så eg bare måtte kjøpe nytt:p

Likte ikkje det som storebror hadde så eg bare måtte kjøpe nytt:p

Ja, det må vi også. Men jeg var fornøyd med de vi hadde. Britax multi tech. Bare litt surt fordi vi må ha to og jeg har fortsatt ikke fått penger fra NAV. Så jeg er rimelig blakk. ;)

Ja, det må vi også. Men jeg var fornøyd med de vi hadde. Britax multi tech. Bare litt surt fordi vi må ha to og jeg har fortsatt ikke fått penger fra NAV. Så jeg er rimelig blakk. ;)

Det er utrolig irritere:/ håper du får penger snart:)

Komt meg på jobb tidlig en søndags morning.. ha en fin dag alle sammen:)

Back
Topp