Hvis du titter innom her så...

Så bra, og så dritt ;) Jeg nyter lat morran, men magen roper etter mat så får vel komme meg opp ;) I dag er det rakehageflekkendag el.jeg skal hvertfall se på sambo gjøre det og leke med Olai..han elsker å sitte på bakken og plukke på kvist og rusk ;) Nyt dagen :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Hjemme igjen...vært hos mine foreldre fea i går til idag :-) Sambo har vært i utrdrikningslag så da dro vi dit...gikk en lang tur i går. Barndomsminner...skogen jeg gikk i hver helg når jeg var liten :-) Idag har vi vært på helgøya...kasta stein i mjøsa og kost oss der før vi dro hjem :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1396193019862.jpg
    1396193019862.jpg
    92,7 KB · Visninger: 10
Så koselig ingrid. :)

Hvordan er formen gla'jenta?

Sent from my iPhone using BV Forum

Slapper av etter foreldresamtale i barnehagen...storesøster er en snill og god jente som har snakketøyet i orden :-) Leker med alle og glad så godt som alltid :-) Godt å høre for mammahjertet.
Hva skal dere idag da?

Slapper av etter foreldresamtale i barnehagen...storesøster er en snill og god jente som har snakketøyet i orden :-) Leker med alle og glad så godt som alltid :-) Godt å høre for mammahjertet.
Hva skal dere idag da?

Det gjør noe med mammahjertet å gå på slike samtaler. Idag er en jeg gidder ikke gjøre en dritt dag :p så stikker en tur til mamma. Så skal eldste på barneidretten etterpå. Og så skal jeg kjøre min mor på noe i kveld. :)

Då er vi heime igjen:) god og brun;) har vært en deilig uke på gran kanaria :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Då er vi heime igjen:) god og brun;) har vært en deilig uke på gran kanaria :D

Velkommen hjem. Hadde glemt det jeg så skulle til å etterlyse deg. Hatt en fin tur?

Velkommen hjem. Hadde glemt det jeg så skulle til å etterlyse deg. Hatt en fin tur?

Takk:) kan ikkje huske på alt;) hehe
Vi har hatt en kjempefin tur. Deeeeilig å komme seg vekk og deilig å slippe å fryse :D

Innom...akkurat bakt flytende sjokoladekake som jeg skal ha med på sykebesøk til ei venninne i morgen :-) Lillebror skal få møte hund for første gang der å...litt spent på hvordan han reagerer på dyr som er større enn katter ;-)

Takk:) kan ikkje huske på alt;) hehe
Vi har hatt en kjempefin tur. Deeeeilig å komme seg vekk og deilig å slippe å fryse :D

Vi har jo hatt knallvær her hjemme også nå da. Så har ikke vært kaldt. Men selvfølgelig, vi har ikke hatt bade temperatur da. ;)

Innom...akkurat bakt flytende sjokoladekake som jeg skal ha med på sykebesøk til ei venninne i morgen :-) Lillebror skal få møte hund for første gang der å...litt spent på hvordan han reagerer på dyr som er større enn katter ;-)

Åh, for det hørtes jo ikke godt ut da eller. Flytende sjokoladekake. :)

Ja, blir spennende å se. Går nok veldig bra skal du se. :)

Åh, for det hørtes jo ikke godt ut da eller. Flytende sjokoladekake. :)

Ja, blir spennende å se. Går nok veldig bra skal du se. :)

Den er veldig god ja...varm med os til eller kald :-) Blir litt som brownies men mer kremete...mmm :-)

Ja satser på at det går bra...er en stor bamse av en rottweiler, som elsker barn :-)

Den er veldig god ja...varm med os til eller kald :-) Blir litt som brownies men mer kremete...mmm :-)

Ja satser på at det går bra...er en stor bamse av en rottweiler, som elsker barn :-)

Varm med is?? Regner med det bare ble byttet en bokstav. ;) for det er godt ja. Har du noen oppskrift. Fikk lyst på. :)

Min lillebror har hund, og H elsker det. Bare ho ser hunden så gliser ho. :)

Og jeg er nokså trøtt idag gitt. Holdt det gående til tre her i natt. :)

Varm med is?? Regner med det bare ble byttet en bokstav. ;) for det er godt ja. Har du noen oppskrift. Fikk lyst på. :)

Min lillebror har hund, og H elsker det. Bare ho ser hunden så gliser ho. :)

Med is ja hehe :-P Bilde fra oppskriftboka mi. Funker om man ikke avkjøler sjokolade+smør også...bare følg med på stekinga ettersom det da tar litt kortere tid :-) Skal være flytende inni :-)

Og jeg er nokså trøtt idag gitt. Holdt det gående til tre her i natt. :)

Auch...det er tidlig det :O Her kom storesøster tuslende ved totiden men hun sovna igjen med en gang :-)

Vedlegg

• 1396600239282.jpg
    1396600239282.jpg
    40,6 KB · Visninger: 2

Deilig med sjokoladekake då :-D kjekt for lillebror å møte hund. Tipper han liker hund også om han liker katter;)

Ka har dere gjort når eg har vært vekke då?:) noen med noe nytt å fortelle?:D

Hund var populært :-) Lillebror har fått en ny venn...55kg rottweiler og 9kg gutt ;-)

Vedlegg

• 1396627646211.jpg
    1396627646211.jpg
    60,8 KB · Visninger: 3
Hund var populært :-) Lillebror har fått en ny venn...55kg rottweiler og 9kg gutt ;-)

Hihi. Så søtt :-D

Lillemann er også vill etter hunder. Svigermor har en, men den er riktignok mer på mikkels størrelse :-D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp