Hvis du titter innom her så...

Første tanna har kommet gjennom tannkjøttet :-D Det forklarer alle bæsjebleiene som har vært de siste dagene ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Første tanna har kommet gjennom tannkjøttet :-D Det forklarer alle bæsjebleiene som har vært de siste dagene ;-)

Så gøy! H har også bare fått ei tann. M har fått to. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Oppe ;-) Sendt storesøster i barnehagen med sambo. Lurer på om jeg har fått halsbetennelse...når til og med det å svelge sitt eget spytt er dritvondt er det noe galt ett sted! Får ringe legen etterpå.

Prøvd å gurgle saltvann?

Heii:) har vært fullfart her i det siste. Sovnet tidlig på sofaen hver kveld..:p idag har eg fri og pakker og pakker.. avgårde til varmere strøk i morgen :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Oppe ;-) Sendt storesøster i barnehagen med sambo. Lurer på om jeg har fått halsbetennelse...når til og med det å svelge sitt eget spytt er dritvondt er det noe galt ett sted! Får ringe legen etterpå.

Uffda:( Halsbetennelse er noe dritt! Håper du blir fort frisk:)

Uffda:( Halsbetennelse er noe dritt! Håper du blir fort frisk:)

Satser på det...vil myyye heller være skikkelig forkjøla enn å ha halsbetennelse. Tredje gangen på 6mnd nå...aldri hatt det før. Sitter hos legen og venter nå...tatt streptokokkprøve og kyssesykeprøve :-)

Satser på det...vil myyye heller være skikkelig forkjøla enn å ha halsbetennelse. Tredje gangen på 6mnd nå...aldri hatt det før. Sitter hos legen og venter nå...tatt streptokokkprøve og kyssesykeprøve :-)

Bedre å være forkjøla ja;) kanskje du får en hestekur så du får vekk det værste raskt;)

Bedre å være forkjøla ja;) kanskje du får en hestekur så du får vekk det værste raskt;)

Crpen var høy så fikk azitromax...så da håper jeg det snur fort :-)

Tann nr 7 gjennom i dag :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Crpen var høy så fikk azitromax...så da håper jeg det snur fort :-)

Såpass ja. Å høy var den da? Nysgjerrig. ;)

Såpass ja. Å høy var den da? Nysgjerrig. ;)

Hu sa ikke hvor høy den var, bare at den var høy, og jeg glemte å spørre...men tror ikke den var høyere enn tosifra (kikka bort på skjermen hennes) :-) Mye bedre udag heldigvis...gårsdagen var feberfyllt og dårlig.

Hu sa ikke hvor høy den var, bare at den var høy, og jeg glemte å spørre...men tror ikke den var høyere enn tosifra (kikka bort på skjermen hennes) :-) Mye bedre udag heldigvis...gårsdagen var feberfyllt og dårlig.

Hehe, jeg er så nysgjerrig at jeg kan ikke gå derfra uten å vite det. :)

Godt å høre at du er bedre. :)

Hehe, jeg er så nysgjerrig at jeg kan ikke gå derfra uten å vite det. :)

Godt å høre at du er bedre. :)

Jeg og egentlig...men kommer som oftest på ting jeg burde spurt om etter at jeg har vært der :-P

Innom etter glukosebelastning, mammaklær shopping, olaikos og god middag :) Nå er det natta!! Barselgruppe i morra :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Innom etter glukosebelastning, mammaklær shopping, olaikos og god middag :) Nå er det natta!! Barselgruppe i morra :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Så koselig dag...unntatt glukosebelastningen da:-)

Frokost :-D Endelig kan jeg spise noe uten at det føles som om jeg svelger glassskår:-) Meeen har fått sopp på tunga av antibiotikaen da...stas :-P

Back
Topp