Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! H har også bare fått ei tann. M har fått to.Første tanna har kommet gjennom tannkjøttet :-D Det forklarer alle bæsjebleiene som har vært de siste dagene ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Prøvd å gurgle saltvann?
Sent from my iPhone using BV Forum
UffdaOppe ;-) Sendt storesøster i barnehagen med sambo. Lurer på om jeg har fått halsbetennelse...når til og med det å svelge sitt eget spytt er dritvondt er det noe galt ett sted! Får ringe legen etterpå.
UffdaHalsbetennelse er noe dritt! Håper du blir fort frisk
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Bedre å være forkjøla jaSatser på det...vil myyye heller være skikkelig forkjøla enn å ha halsbetennelse. Tredje gangen på 6mnd nå...aldri hatt det før. Sitter hos legen og venter nå...tatt streptokokkprøve og kyssesykeprøve
Bedre å være forkjøla jakanskje du får en hestekur så du får vekk det værste raskt
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det hjelper nok godtCrpen var høy så fikk azitromax...så da håper jeg det snur fort
Så gøy. Mine har tre- tilsammen.Tann nr 7 gjennom i dag![]()
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Såpass ja. Å høy var den da? Nysgjerrig.Crpen var høy så fikk azitromax...så da håper jeg det snur fort
Såpass ja. Å høy var den da? Nysgjerrig.
Hehe, jeg er så nysgjerrig at jeg kan ikke gå derfra uten å vite det.Hu sa ikke hvor høy den var, bare at den var høy, og jeg glemte å spørre...men tror ikke den var høyere enn tosifra (kikka bort på skjermen hennes)Mye bedre udag heldigvis...gårsdagen var feberfyllt og dårlig.
Hehe, jeg er så nysgjerrig at jeg kan ikke gå derfra uten å vite det.![]()
Godt å høre at du er bedre.
Innom etter glukosebelastning, mammaklær shopping, olaikos og god middagNå er det natta!! Barselgruppe i morra
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app