Hvis du titter innom her så...

Er det sånn palle-sofa dere skal ha?

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei vi fikk en gammel "hytte"sofa på finn.no som vi malte hvit og trakk om putene med mørkegrått utemøbelstoff :-) Ble ganske bra :-) Billigere alternativ til å kjøpe rottingsofa som egentlig var planen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Innom fra sofaen :) Blei forkjøla skjærtorsdag og jaggu henger det godt i :mad: Trur nok det må bli et legebesøk i morra hvis jeg ikke er bedre...lungene vrenger seg snart..hehe.. ;) Håper alle har hatt en fin påske og noen fine hverdager etterpå :D
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Innom fra sofaen :) Blei forkjøla skjærtorsdag og jaggu henger det godt i :mad: Trur nok det må bli et legebesøk i morra hvis jeg ikke er bedre...lungene vrenger seg snart..hehe.. ;) Håper alle har hatt en fin påske og noen fine hverdager etterpå :D

Uff:-( god bedring! Henger i lenge den forkjølelsen som har gått nå...jeg hadde en runde med det i påsken og hoster enda.

Takk, kjenner jeg begynner bli lei nå...men går nok over med litt sol

Blei ikke lege i dag. Har time til svangerskapskontroll til tirsdag, så tar det da :) Får jo mest sannsynlig ikke noe annet enn halslinser likavel når jeg er gravid ;)

Last edited:
Blei ikke lege i dag. Har time til svangerskapskontroll til tirsdag, så tar det da :) Får jo mest sannsynlig ikke noe annet enn halslinser likavel når jeg er gravid ;)

Er jo mange ting man kan ta selv om man er gravid. Men har du vondt i halsen kan det hjelpe å gurgle saltvann. ;) er det bakterier så drepes de, er det virus kan ikke legen heller hjelpe. :p

Nei vi fikk en gammel "hytte"sofa på finn.no som vi malte hvit og trakk om putene med mørkegrått utemøbelstoff :-) Ble ganske bra :-) Billigere alternativ til å kjøpe rottingsofa som egentlig var planen :-)

Bilde? :)
Og utemøbelstoff?

Bilde? :)
Og utemøbelstoff?

Kan legge ut når den er på plass :-) Må bare male ferdig inni kroken der den skal stå så skal den settes sammen igjen etter vinterlagring :-)
Kjøpte vannavstøtende stoff på stoff og stil :-)

Sitter å skriver på eksamen. Lurer på å ta meg et glass vin så det blir spennende ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Sitter å skriver på eksamen. Lurer på å ta meg et glass vin så det blir spennende ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vin hjelper på kreativiteten har jeg hørt så kjør på :-)

Er jo mange ting man kan ta selv om man er gravid. Men har du vondt i halsen kan det hjelpe å gurgle saltvann. ;) er det bakterier så drepes de, er det virus kan ikke legen heller hjelpe. :p

Får allergitabletter pga.hersens bjørka og går på astmamedisiner, men er skikkelig forkjøla i tillegg og dessverre ikke så mye jeg ordentlig medisin å få mot hosten..reagerte så annerledes på cosylan sist jeg var gravid, så veit ikke om det er verdt å ta sjansen :p Regner med det er et virus, så legen ikke kan hjelpe no særlig...derfor jeg droppa å dra no før jeg skal dit uansett ;)

Får allergitabletter pga.hersens bjørka og går på astmamedisiner, men er skikkelig forkjøla i tillegg og dessverre ikke så mye jeg ordentlig medisin å få mot hosten..reagerte så annerledes på cosylan sist jeg var gravid, så veit ikke om det er verdt å ta sjansen :p Regner med det er et virus, så legen ikke kan hjelpe no særlig...derfor jeg droppa å dra no før jeg skal dit uansett ;)

Jeg reagerer også på cosylan. Og jeg fikk beskjed om at hvis jeg reagerte på det så var det nok ett spesielt stoff i det og da begrenset muligheten seg når man var gravid. ;)

Jeg reagerer også på cosylan. Og jeg fikk beskjed om at hvis jeg reagerte på det så var det nok ett spesielt stoff i det og da begrenset muligheten seg når man var gravid. ;)

Har aldri reagert på den før, men blei urolig i kroppen og hosta som et helsike første timen etter jeg hadde tatt ei skje...helt merkelig...men det er jo mye rart med gravidkropper ;)

Lillebror har begynt å gnisse tenner...grøss!!! Fikk plutselig fire tenner i påsken :-)

Innom mens lillebror sover. Mannen begynte på jobb igjen idag. Så no skal eg være heime 1 uke til lillebror begynner i bhg:o ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Innom fra godstolen :) Sambo er ute og drikker øl, så nå skal det sees masse søpletv ;) Håper dere har en fin kveld jenter :D

God morgen og 1.mai :-) Idag er det bursdagsfeiringer som står på planen...først til en kamerat (som også er storesøsters fadder) som fyller 30 år og så til tanteungen min som fyller 8 år etterpå :-) Kaaaaaker :-D

God morgen :) Høres ut som en bra dag. Har skal det snekres sandkasse...etterpå skal det ryddes på loft og i kjeller, container i borettslaget i morra, så nå skal søpla vekk :) Ha en fin 1.mai !!!

God morgen :) Høres ut som en bra dag. Har skal det snekres sandkasse...etterpå skal det ryddes på loft og i kjeller, container i borettslaget i morra, så nå skal søpla vekk :) Ha en fin 1.mai !!!

Sandkaase er stas :-D Her skal det bygges sandkasse over helga...sambo og min far har planen klar :-) Fant du mange skatter under kjeller og loft ryddingen? Burde ryddet kjelleren her også...jeg sparer på alt for mye så nå er den full :-)

Back
Topp