Hvis du titter innom her så..........

Stemmer. Gikk faktisk overraskende bra:) grei kidd og moro å møte kundene igjen! Klær i fingra etter å jobbe, er veldig dårlig på å gå hjemme lenge av gangen... begynner vel å jobbe i september jeg tenker jeg:)

-=[herq]=-
Jeg er motsatt. Jeg gruer meg allerede til å begynne å jobbe i mai igjen. :p

• Liker
Reactions: S.
eg og, syns det var grusomt å begynne igjen sist og blir nok sånn nå og! men unner faren den tiden i lag med ungen så da blir det litt lettere å begynne igjen, og han koste seg masse sist! :)

ja, lurte litt på hvordan du løste det! ;)
Hihi, godt jeg fikk fortalt det da. ;) (vet ikke helt om det var ironisk eller ikke se ;) )

Ja, pappaen har godt av å være hjemme. Men hvem har sagt han må være hjemme alene...? :p neida, jeg skal jobbe den ene dagen han har perm i uka. ;)

Da har vi sett Django Unchained - sprø film.. :-) Litt puppings nå og så forhåpentligvis natt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da er det natta her, omsider! Etter tre eksplosjoner....! (Skulle aldri sagt at jeg ikke hadde hatt bæsjebleier på natta før!!:confused: )

-=[herq]=-

Og jeg er innom igjen jeg. :p og det er ikke fordi jeg er oppe for å amme, for trolla sover godt enda de. :p

Hihi, godt jeg fikk fortalt det da. ;) (vet ikke helt om det var ironisk eller ikke se ;) )

Ja, pappaen har godt av å være hjemme. Men hvem har sagt han må være hjemme alene...? :p neida, jeg skal jobbe den ene dagen han har perm i uka. ;)

nei, eg lurte faktisk! :) har ei venninne som fikk tv når eg fikk lille, og når eg sitter å ammer lurer eg ofte på hvordan det er å amme to! :)

Trøttis, holder på og fyller opp lille med mat, håper det holder en stund. Skal kjøre og ta røntgen av hoftene til lillebror I dag, oppmøte kvart på 9, og 4 timers bil kjøring me amming en veig :-P

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Innom etter amming :-) herlig når gullet bestemmer seg for å sove fra ett til halv seks! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lille sov fra ca 12 til 0530 i natt:) deilig:) men hun kaver en del på kveldene da,,, men tror ikke det er magevondt.. Virker som om hun bli overtrett og ikke finner roen...

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Første natten på ferie har gått kjempe bra. Mats våknet og skulle ha mat kl 04 og nå 07.30. Så kan ikke klage, han pupper i 10 min så er han fornøyd! Så eg er faktisk nesten utvilt og klar for shopping. Pappa'n har dratt på kurs :)

Meg og lille koser i senga enda <3

Mats <3

Æsj!! Siden sist jeg skrev her har hun vært oppe og spist to ganger.... Jeg er trøtt... :p

Første natten på ferie har gått kjempe bra. Mats våknet og skulle ha mat kl 04 og nå 07.30. Så kan ikke klage, han pupper i 10 min så er han fornøyd! Så eg er faktisk nesten utvilt og klar for shopping. Pappa'n har dratt på kurs :)

Meg og lille koser i senga enda <3

Mats <3
Ja, byen åpnet syv idag den. :p
Deilig med sove-/mattvett baby. :)

Back
Topp