en nydelig nr to!
Forelsket i forumet
Egentlig veldig lettvint, og jukser litt. Hanna ligger oppå Magnus. spørs hvor lenge han godtar der, enn så lenge er han fornøyd bare han får mat.
ja, lurte litt på hvordan du løste det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig veldig lettvint, og jukser litt. Hanna ligger oppå Magnus. spørs hvor lenge han godtar der, enn så lenge er han fornøyd bare han får mat.
Jeg er motsatt. Jeg gruer meg allerede til å begynne å jobbe i mai igjen.Stemmer. Gikk faktisk overraskende bra grei kidd og moro å møte kundene igjen! Klær i fingra etter å jobbe, er veldig dårlig på å gå hjemme lenge av gangen... begynner vel å jobbe i september jeg tenker jeg
-=[herq]=-
Hihi, godt jeg fikk fortalt det da. (vet ikke helt om det var ironisk eller ikke se )ja, lurte litt på hvordan du løste det!
Hihi, godt jeg fikk fortalt det da. (vet ikke helt om det var ironisk eller ikke se )
Ja, pappaen har godt av å være hjemme. Men hvem har sagt han må være hjemme alene...? neida, jeg skal jobbe den ene dagen han har perm i uka.
Det ble ikke full jobb da. En dag eller to i uka. . For å holde på kundereg og, syns det var grusomt å begynne igjen sist og blir nok sånn nå og! men unner faren den tiden i lag med ungen så da blir det litt lettere å begynne igjen, og han koste seg masse sist!
Ja, byen åpnet syv idag den.Første natten på ferie har gått kjempe bra. Mats våknet og skulle ha mat kl 04 og nå 07.30. Så kan ikke klage, han pupper i 10 min så er han fornøyd! Så eg er faktisk nesten utvilt og klar for shopping. Pappa'n har dratt på kurs
Meg og lille koser i senga enda <3
Mats <3