Skulle liksom på date på favoritt restauranten idag. Hadde glømt at det var jazzfestival over heia, og en million mennesker. Kast to mennesker med angst inni det der så får du ett kjempe hyggelig måltid Hahaha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, faktisk ikke
-=[herq]=-
Hun er vel frisør...?Autocorrect?
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Ouch!Skulle liksom på date på favoritt restauranten idag. Hadde glømt at det var jazzfestival over heia, og en million mennesker. Kast to mennesker med angst inni det der så får du ett kjempe hyggelig måltid Hahaha.
Hehe... da hadde jeg svimt av. Allergisk.....! Og frisørÅ,tenkte det skulle stå plenen jeg
Men da så
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Stemmer skulle kanskje skrevet det.....?!Hun er vel frisør...?
Du har vel skrevet det før? Var det ikke du som allerede har hatt en jobbedag? Men med alle kvinnfolkene her inne er det ikke lett å holde styr på. i tillegg til at samtlige er angrepet av den tjukke tåka.Stemmer skulle kanskje skrevet det.....?!
-=[herq]=-
Det er slitsomt! Håper hun sover godt i natt.Lillemor sover kun i svært korte intervaller i kveld, griner, men er ikke sulten. Gir jeg pupp gulpes det i mengder etterpå... Huff og huff! Vil helst legge meg, men sitter her og spiser is og sjokolade og drikker ammete. Håper ammeteen gjrø til at kveldsurolighetene til bebis slutter...
Huff da, håper morgendagen blir myyyye bedre!Er dritsliten:/ Lyst til å grine .. 2 overhypre/kranglete og trassige unger i tilegg til en bebi som skriker så fort a slipper puppen/ blir lagt ned er ingen bra kombinasjon! :/ Har lagt de 2 eldste, bebis skriker, unga kommer opp igjen.. Haff.. Nå prøver sambo å legge den mellomste mens den største og minste havna i senga med meg! Håper ting går litt lettere etterhvert!