Hvis du titter innom her så..........

Lillesøster pupper, jeg og storesøster spiser taco:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Ligger og slapper av på sofaen med melinda på brystkassen, venter å middag også skal vi ta en time i sengen, om vi får til. Hun blir sikkert og våkne når vi går ned.

Prøver en dag uten minifom, tror det kan bli fryyyktelig morsomt..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Prøver en dag uten minifom, tror det kan bli fryyyktelig morsomt..

Hvordan funker det? Putte noen dråper i munnen? Hvor ofte og hvor fort virker det? !

-=[herq]=-

Hvordan funker det? Putte noen dråper i munnen? Hvor ofte og hvor fort virker det? !

-=[herq]=-
10 dråper før hvert måltid. Syns det funka med en gang jeg begynte å bruke det, slapp kveldsskrikinga selv om hun fremdeles vil spise oftere på kvelden :-) Men innimellom må man ha en dag fri for å se om behovet fortsatt er der, så jeg er spent på kvelden.. :-).

Trøtt:p og snopesyk, men prøver å holde meg unna for mye søtsaker.. Ikke lett

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Jeg og er snopsyk :)

Mats <3
Jeg har hatt veldig søtsug mens jeg ammet de andre to og, og da la jeg på meg, så vil absolutt ikkje gjøre samme feilen nå, men gu jeg VIL ha snop :p

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Trøtt:p og snopesyk, men prøver å holde meg unna for mye søtsaker.. Ikke lett

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Jeg venter på at storebror skal legge seg så jeg kan spise gomp.... :)

-=[herq]=-

Legger sammen klær..

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Drikker Ammete og venter på at gullet skal våkne :)

Sliten!!!!! Ikke lett med to barn hjemme, en sutrete, en sulten støtt og en mann som bygger platting... Nå legges storebror og jeg vurderer om jeg skal gå i seng og, men siden Hannah spiser nesten hver time frem til elleve kan jeg likesågodt vare være oppe...

Back
Topp