Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan funker det? Putte noen dråper i munnen? Hvor ofte og hvor fort virker det? !Prøver en dag uten minifom, tror det kan bli fryyyktelig morsomt..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg lurer også.Prøver en dag uten minifom, tror det kan bli fryyyktelig morsomt..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ka?Holy.. .
10 dråper før hvert måltid. Syns det funka med en gang jeg begynte å bruke det, slapp kveldsskrikinga selv om hun fremdeles vil spise oftere på kvelden Men innimellom må man ha en dag fri for å se om behovet fortsatt er der, så jeg er spent på kvelden.. .Hvordan funker det? Putte noen dråper i munnen? Hvor ofte og hvor fort virker det? !
-=[herq]=-
Kan trøste dere med regnvær her også. men imorgen vil jeg anbefale deg å ta turen til byen i morgen. Handlens dag!
Trøtt og snopesyk, men prøver å holde meg unna for mye søtsaker.. Ikke lett
Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Jeg har hatt veldig søtsug mens jeg ammet de andre to og, og da la jeg på meg, så vil absolutt ikkje gjøre samme feilen nå, men gu jeg VIL ha snopJeg og er snopsyk
Mats <3
Jeg venter på at storebror skal legge seg så jeg kan spise gomp....Trøtt og snopesyk, men prøver å holde meg unna for mye søtsaker.. Ikke lett
Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Er helt vannvittig med folk, men det bruker være mye gøy her da.Okai, da gjør vi kanskje det Klare for litt shopping
Mats <3