Hvis du titter innom her så..........

Lillefrøken har litt vondt i magen tror jeg. Hun har nettopp spist og fått påfyll/kosepupp så da tok pappan henne med ned i stua. Men jeg hører ett og annet vræl helt plutselige. Ammete skal kjøpes inn ja.
Nå må jeg forte meg å dusjer så jeg er klar til hs kommer kl.10.30.
Flere enn meg som svetter om natta? Er jo ikke varmt her en gang.. når jeg våkner og tar av dyna fryser jeg jo,men svetter som en gris når jeg sover. Må være noe hormoner?

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Lillefrøken har litt vondt i magen tror jeg. Hun har nettopp spist og fått påfyll/kosepupp så da tok pappan henne med ned i stua. Men jeg hører ett og annet vræl helt plutselige. Ammete skal kjøpes inn ja.
Flere enn meg som svetter om natta? Er jo ikke varmt her en gang.. når jeg våkner og tar av dyna fryser jeg jo,men svetter som en gris når jeg sover. Må være noe hormoner?

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
jaaa har det likedan om natta:/

Lyst til å sove..men kommer 3 venninner på lunsj om ca 1t . Heldigvis tar dem med det vi skal spise :))

Svetter her og....!

Men seriøst damer, håper det ikke bare er meg, men jeg tisser på meg.... klarer ikke holde igjen helt enda, 4 uker siden fødsel og revnet en del. Jeg kniper så ofte jeg husker, men når skal jeg ta dette med legen? Er det på tide nå? Sett for meg å bruke bind i evig fremtid:(

-=[herq]=-

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

JA! kjempe svett! og er ikke varmt her heller, må være melkeproduksjonen som krever sitt tenker eg! :)

hs kommer i dag kl 13, gleder meg til å høre vekta! :) lille ollebolle har nok lagt godt på seg! lurer på om eg må slå på stortromma og børste håret siden hin kommer? ;) herregud, går jo bare hjemme så har ikke "fiksa" meg på evigheter! ;)

Svetter her og....!

Men seriøst damer, håper det ikke bare er meg, men jeg tisser på meg.... klarer ikke holde igjen helt enda, 4 uker siden fødsel og revnet en del. Jeg kniper så ofte jeg husker, men når skal jeg ta dette med legen? Er det på tide nå? Sett for meg å bruke bind i evig fremtid:(

-=[herq]=-
jeg og gjør det når jeg nyser eller hoster.. Husker med storebror så var det litt værre, men det gikk seg til heldigvis. Om det er om nettene du sliter å ikke drikk så mye om kveldene og gå på do hver gang du våkner...

jeg og gjør det når jeg nyser eller hoster.. Husker med storebror så var det litt værre, men det gikk seg til heldigvis. Om det er om nettene du sliter å ikke drikk så mye om kveldene og gå på do hver gang du våkner...
Aldri om natta, er hvis jeg får for lenge uten å gå på do. Hvis jeg kjenner at jeg må tisse er det liksom for seint....:confused: utrolig kjipt... må liksom legge inn dostopp....! Når gikk det seg til for deg da? Skal ta det opp på 6ukerskontrollen, men håper det har gått over til da:)

-=[herq]=-

Har nettopp hatt naboen på besøk med to barnebarn som ville hilse på babyen :) Så søte! <3 Venter på at mannen skal komme hjem. Han har levert snuppa i Bhg, men burde vært hjemme for en time siden....

Jeg husker ikke hvor lang tid det tok:/ denne gangen er det kun når jeg nyser og hoster hvis jeg glemmer å knipe skikkelig,, håper det gir seg snart..

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Jaa.. mannfolka vet ikke hvor lety de har det. Fortalte at jeg hadde tissa på meg i går, da ble det helt stille fra gubben. Var ganske ydmyk etterpå:)

-=[herq]=-

Pupp, så ut å jobbe litt:) klippe sjefen!

-=[herq]=-

Nå er det hviling på gang her så nå er det fram med støvkosten ! I hvert fall rydde litt...

Har ryddet litt, så slapper jeg litt av med en is:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Vurderer om jeg skal ta meg noe mer mat.. ikke sulten,men ikke mett heller.. spiste for under 1/2 time siden.. 2 brødskiver.. :oops:
Økedag for mamma? :rolleyes:

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Har akkurat hatt et lite besøk. Nå skal jeg shine huset før storesøskena kjem heim frå hyttetur med bestemor. Blir godt å få de heim att :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff jeg et lat i dag, fremdeles kjempe sleten etter gårsdagen..

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Back
Topp