Hvis du titter innom her så..........

Kveldsmat. Vesla har sovet siden 7ish, så blir spennende å se om ho sovner igjen. :) ho har fått et mega myggestikk på kinnet :mad: H A T E R mygg!!

Kveldsmat. Vesla har sovet siden 7ish, så blir spennende å se om ho sovner igjen. :) ho har fått et mega myggestikk på kinnet :mad: H A T E R mygg!!
.... bedre med myggestikk en kviser da. ......:mad:
Fy fasan jeg det jo ikke ut.... junior har skreket i 2timer helt til det eksploderte i bleia. Grusomt når de har så vondt!
-=[herq]=-

Nå sover han her , bør jo følge etter, men kjenner det er godt med bitte litt alenetid før jeg legger meg. Har ett strikketøy jeg aldri får strikket på , hadde vært greit å få strikka litt .

Nååå må hun våkne snart.. fulle pupper.. :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

.... bedre med myggestikk en kviser da. ......:mad:
Fy fasan jeg det jo ikke ut.... junior har skreket i 2timer helt til det eksploderte i bleia. Grusomt når de har så vondt!
-=[herq]=-

Jammen er babyen som har fått myggestikk!:p Du skulle sett huden MIN etter fødsel. Ser ut som sandpapir!! :mad:

Ja er forferdelig. Anbefaler skikkelig baby massasje og ammete. Hjulpet utroolig mye her.

Oioioi... Inatt er jeg ekstremt trøtt. :p Og vesla nekter og rape :p

masse rumlelyder fra magen til lille, men han klager ikke! eg spiste blomkålsuppe i dag, sikkert den som bråker... ferdig å amme, nå sove! :)

Amming! Sovet 5!! timer,, håper han legger seg igjen og ikke holder det gående to t som i går natt. Trenger all den søvnen jeg kan få ;p

Våkna med ett megabrak. :) Så nå har vi bytta bleie, og vesla får pupp. Er jo ett mirakel at storesøster ikk er våken enda! :o

Nytt brak, enda en bleie og litt mere pupp. Håper vi skal sove snart. :p

Samma her og, vart skifting av nattdrakt og sengklær :D No så pupp, åsså våkner sikkert storebror snart :-)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

I natt sov lillemor fra halv tolv til halv fem.. deilig ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Pupper igjen. Storesøster trasser og pappan er morgengretten så jeg må prøve å få henne til å høre etter mens lillesøster henger i puppen.

Storebror er ikke i form. Han sov til halv åtte, våkner ALLTID kl 6, og klaget på at han var kvalm og hadde vondt i magen. Drakk litt vann og alt kom opp igjen utover kjøkkengulvet. Så han ligger på sofaen, lillemor sover i senga vår og jeg skal lage en dobbelespresso snart...

Storebror er ikke i form. Han sov til halv åtte, våkner ALLTID kl 6, og klaget på at han var kvalm og hadde vondt i magen. Drakk litt vann og alt kom opp igjen utover kjøkkengulvet. Så han ligger på sofaen, lillemor sover i senga vår og jeg skal lage en dobbelespresso snart...
Amen til doble espresso! !
Mye våken her i natt, men vært så trøtt at jeg ikke har orka mobilen. Høh... storebror har kappspist frokosten med lillebror idag. Skulle ønske lillebror var LITT mer effektiv ved puppen!:) ha en fin dag allesammen
:)

-=[herq]=-

Back
Topp