Hvis du titter innom her så..........

Nei no må jeg slutte å titte innom, og heller støvsuge!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Svetter her og....!

Men seriøst damer, håper det ikke bare er meg, men jeg tisser på meg.... klarer ikke holde igjen helt enda, 4 uker siden fødsel og revnet en del. Jeg kniper så ofte jeg husker, men når skal jeg ta dette med legen? Er det på tide nå? Sett for meg å bruke bind i evig fremtid:(

-=[herq]=-

Jeg hadde det sånn etter forrige fødsel. Husker ikke helt når det ga seg, men var sånn i en del uker, kanskje en måned. Helt forferdelig følelse når det kommer plutselig og man ikke kan holde seg. Vet ikke hvorfor, men det er mye bedre denne gangen.

Hvor lenge er det siden fødselen nå?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Hjelpe meg, sulten her i hus! Meg ikke baby...
Spist 5 knekkebrød og en skive til lunsj... :). Husker dette fra sist. Da sluttet jeg med tallerken for den var for liten. Ble enklere å bare bruke skjærefjølen :).

Hjelpe meg, sulten her i hus! Meg ikke baby...
Spist 5 knekkebrød og en skive til lunsj... :). Husker dette fra sist. Da sluttet jeg med tallerken for den var for liten. Ble enklere å bare bruke skjærefjølen :).
Hehe gødt å høre at det er fleir :-)

Jeg hadde det sånn etter forrige fødsel. Husker ikke helt når det ga seg, men var sånn i en del uker, kanskje en måned. Helt forferdelig følelse når det kommer plutselig og man ikke kan holde seg. Vet ikke hvorfor, men det er mye bedre denne gangen.

Hvor lenge er det siden fødselen nå?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Fire og en halv uke... det har kommet seg litt, men er absolutt ikke bra!!

-=[herq]=-

Fikk besøk i går som heldigvis ikke klaga på rotet vårt :-) de hadde med seg mat og diska opp med middag, og så spilte vi settlers of catan på kvelden - kooooooosedag :-)

Småsur.. Trøtt og angrer på at jeg tok imot besøk :p Linus har nå sovet siden 12 og sover endaaa. Det hadde vært gode timer med søvn på mor! Imorgen sover han garantert ikke så lenge! Også vil ikke selve tvn slå seg på :( så må nok kjøpe ny.

Fikk besøk i går som heldigvis ikke klaga på rotet vårt :-) de hadde med seg mat og diska opp med middag, og så spilte vi settlers of catan på kvelden - kooooooosedag :-)

Deilig! Sånn besøk vil jeg og ha :)

Ut på tur og aldri sur :) Vi er på vei på ferie. Har hatt første puppestopp :) nå er vi på veg igjen :)

Mats <3
God tur! Hvor skal dere?

Her ammes det, middagen står på ovnen og de to største ser på tv, ute er det regn i dag..

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

God tur! Hvor skal dere?

Her ammes det, middagen står på ovnen og de to største ser på tv, ute er det regn i dag..

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Takk :) Vi er på vei til Kristiansand :)

Dårlig vær her også, håper på bedre vær i helgen :) middag hørtes ikke dumt ut :)

Mats <3

Takk :) Vi er på vei til Kristiansand :)

Dårlig vær her også, håper på bedre vær i helgen :) middag hørtes ikke dumt ut :)

Mats <3
Kan trøste dere med regnvær her også. ;) men imorgen vil jeg anbefale deg å ta turen til byen i morgen. Handlens dag!

Back
Topp