Spiser godtri og capri sonne. Lillemor skal sovr borte inatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svetter her og....!
Men seriøst damer, håper det ikke bare er meg, men jeg tisser på meg.... klarer ikke holde igjen helt enda, 4 uker siden fødsel og revnet en del. Jeg kniper så ofte jeg husker, men når skal jeg ta dette med legen? Er det på tide nå? Sett for meg å bruke bind i evig fremtid
-=[herq]=-
Uff jeg et lat i dag, fremdeles kjempe sleten etter gårsdagen..
Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Ja store deler av dagen har blitt tilbrakt på sofaenDa slapper du av og tar det med ro
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Hehe gødt å høre at det er fleirHjelpe meg, sulten her i hus! Meg ikke baby...
Spist 5 knekkebrød og en skive til lunsj... . Husker dette fra sist. Da sluttet jeg med tallerken for den var for liten. Ble enklere å bare bruke skjærefjølen .
Nei, faktisk ikkeAutocorrect?
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Fire og en halv uke... det har kommet seg litt, men er absolutt ikke bra!!Jeg hadde det sånn etter forrige fødsel. Husker ikke helt når det ga seg, men var sånn i en del uker, kanskje en måned. Helt forferdelig følelse når det kommer plutselig og man ikke kan holde seg. Vet ikke hvorfor, men det er mye bedre denne gangen.
Hvor lenge er det siden fødselen nå?
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Deilig! Sånn besøk vil jeg og haFikk besøk i går som heldigvis ikke klaga på rotet vårt de hadde med seg mat og diska opp med middag, og så spilte vi settlers of catan på kvelden - kooooooosedag
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
God tur! Hvor skal dere?Ut på tur og aldri sur Vi er på vei på ferie. Har hatt første puppestopp nå er vi på veg igjen
Mats <3
God tur! Hvor skal dere?
Her ammes det, middagen står på ovnen og de to største ser på tv, ute er det regn i dag..
Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Kan trøste dere med regnvær her også. men imorgen vil jeg anbefale deg å ta turen til byen i morgen. Handlens dag!Takk Vi er på vei til Kristiansand
Dårlig vær her også, håper på bedre vær i helgen middag hørtes ikke dumt ut
Mats <3