Hvis du titter innom her så..........

Go måren, er trøtt i dag, lille sovnet sent, men har sovet greit, men storesøsknene våknet tidelig så bli ikke så mye søvn alikevel:/

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Det hjelper med morsmelk ja :) Bare fortsett og drypp morsmelk i øyet så gir det seg etterhvert. Er veldig normalt.

Jeg sliter med ei snørrete ei. Hjelper med morsmelk da og :)

Samme her. Hu blir litt irritert på meg når jeg driver og drypper melk overalt :p
Men det funker som bare det.
Nesten ikke noe gult i øynene lenger.
Nesa er tett da,men når jeg drypper og hun får til et skikkelig nys skal jeg si deg hun får renset opp ja!

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Akkurat blitt ferdig med mating, og to bleiebytt :-) Så gikk faktisk og la oss igjen :D

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Frokost. Nå må jeg vekke snuppa stakkar, så vi kommer oss avgårde .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samme her. Hu blir litt irritert på meg når jeg driver og drypper melk overalt :p
Men det funker som bare det.
Nesten ikke noe gult i øynene lenger.
Nesa er tett da,men når jeg drypper og hun får til et skikkelig nys skal jeg si deg hun får renset opp ja!

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Hehe, det gjør mi og. Ikke så rart da, spruten står jo.
Fantastisk ting denne melka. Rart at det er mulig. :)

Snuppa levert i bhg, katten hos dyrlegen, sambo på jobb å jeg pupper i bilen:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Hannah sov nesten 5 timer sammenhengende i natt! Herlig!! :) Men etter det var det 2,5 time mellom hver pupp.

Vi vurderer å stå opp nå.. :-) skulle gjerne sovet lenger, men vi må rydde før vi får besøk ikveld :-)

Innom mens vi pupper :-) Har rydda i litt over en time, ser nesten en ende på det.. men bare nesten. .

Venter på sambo..:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Forbanna!!! Bankkortet mitt slutta og fungerer, bestilte nytt den 18.06.13. Ringte idag fordi det ikke er kommet enda.
"Borte i posten" sier damen. Javell, send meg ett nytt da.

"100kr gebyr" sier damen!

Jeg må altså betale 100kr for at kortet mitt blir ødelagt og nye 100kr fordi kortet er borte i posten. :mad:

Forbanna!!! Bankkortet mitt slutta og fungerer, bestilte nytt den 18.06.13. Ringte idag fordi det ikke er kommet enda.

Jeg må altså betale 100kr for at kortet mitt blir ødelagt og nye 100kr fordi kortet er borte i posten. :mad:

Er'e mulig :mad:

Mats <3

Da bytter man bank!:)

Back
Topp