Hvis du titter innom her så..........

Funnet senga <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Funnet senga og lillegutt sover godt;) Spent på hvor lenge da..

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Hvor ble vår ebay tråd av? Nå er jeg jo skikkelig inni shoppinga. ;) må spare litt penger til torsdag, handlens dag i Kristiansand. :)

Hvor ble vår ebay tråd av? Nå er jeg jo skikkelig inni shoppinga. ;) må spare litt penger til torsdag, handlens dag i Kristiansand. :)
skal til krsand neste tors til fredag, dyreparken og ei natt på hotell . Er så koselig den handlegaten i sentrum, alltid mye kjekt å shoppe :)

Ammetid. Deilig at han skjønner at det er lurt å sove en god del timer sammenhengende på natta;-) Men han sovner fortsatt ved puppen, så vi bruker fort opptil halvannen time på natta..

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Godt å få sovet såpass sammenhengende .. Men nå nekter jo tassen å sovne igjen ,,,trøtt! Og jeg vet det er en 3åring som våkner om ca 1t - 1 1/2 :/

Maat. Storesøster våknet klokken fire. Høres ut som hun endelig har sovnet igjen !

Ny bleie her også, masse tiss . Den siste uka har det heldigvis bare vært tiss i bleiene på natta . Ikke godt når de bæsjer og sovner :/

Trøøøøøt. En liten som bare gulper når han legges ned i din seng. Har fått totalt tre timer søvn i natt. Storebror hadde refluks og er redd lillebror sliter med der samme.... Kjedelig!!

Ny bleie her også, masse tiss . Den siste uka har det heldigvis bare vært tiss i bleiene på natta . Ikke godt når de bæsjer og sovner :/

Var bare våt bleie her også, men så fort jeg fikk bleia av kom bæsjen og det i en sabla fart :D også fikk jeg det i reprise noen ganger :)

Mats <3

Back
Topp