Hvis du titter innom her så..........

Har nok gjort litt for mye i dag, kjenner jeg er helt tom.. Vært alene med begge i dag, og med en sliten lillebror og sliten storesøster ble ettermiddagen litt lang. Spesielt siden vi ikke hadde kommet oss hjem enda.

Men nå er jeg på plass i sofaen med lillegutt sovende på brystet og storesøster som koser seg med gulerot og barneTV;) Og mannen står på kjøkkenet og lager burgere;)

Gleder meg til barnehagedag for storesnupp i mårra;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Akkurat samme her. KUN pizza uten fyll, taco, pannekaker og fiskeboller jeg får i han .. Og pølse, pommes frites. Så ikke mye middag på jr her om dagen .. Er så kjedelig! :/

Utrolig slitsomt! Her er det fiskepinner og pannekaker. Kan jo ikke leve på det. Spiser Itilegg veeeldig lite.

Puppestopp på fauske :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Pupping å lillesøster å klargjøring for senga på storesøster:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Kost meg med de to eldste:) nå er de i seng,,, nå skal jeg slappe av og se tv:p

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Har vært hos en venninne i dag. Vi har barn født samme året (storebror) og de er bestiser i barnehagen. Så tok med ungene og dro dit i dag. Og det verste som kunne skje skjedde. Lillebror til kompisen (10 mnd) krabba bort til kjellertrappa og ramla ned hele trappa!!! Vi hadde vært uoppmerksom et øyeblikk og de store ungene hadde latt døra til kjelleren stå åpen. Tok med de store barna hjem til oss slik at de kunne ta med lillebror til legevakta. Heldigvis er han helt fin! Bare en kul i panna og de skal sjekke han jevnlig i natt. Phu! Lettelse!

Så her skal alle trapper sikres med grind oppe og nede når veslemor er mobil! De skal også kjøpe grind der, siden det er så lett å glemme den døra for en vilter fireåring.

Uff så ekkelt, trapper er en stor skrekk for meg!

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Kveldsmat og ammete. Vesla har nettopp sovnet etter og ha vært våken i tre timer :p

Kveldsmat og ammete. Vesla har nettopp sovnet etter og ha vært våken i tre timer :p
Funker ammete? :p jeg merker jeg hat litt lite melk til gullet på kveldstid. Han er så urolig og vil ha mer. Lar han suge til jeg ikke orker mer . Så får han litt tillegg (trenger ikke mye da , ca 20-30ml bare) men vil egentlig fullamme, men funker dårlig da han ikke er fornøyd :p

Pupping:) trøtt:o

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Funker ammete? :p jeg merker jeg hat litt lite melk til gullet på kveldstid. Han er så urolig og vil ha mer. Lar han suge til jeg ikke orker mer . Så får han litt tillegg (trenger ikke mye da , ca 20-30ml bare) men vil egentlig fullamme, men funker dårlig da han ikke er fornøyd :p

Ja funker på både melk og magevondt syns jeg.
Men husk at det er veldig vanlig at ungene henger i puppene på kvelden, mindre men tjukkere melk så babyene må spise seg opp. :)

Hvis jeg hadde gitt min tillegg på kvelden ville han nok slukt det også han. Men det er fordi han har vondt i magen og kaver til seg alt han kan. For mat har jeg nok av. Er ikke sånn hos deg også da?

Tror jeg snrt går å legger meg... Trøtt ja:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Back
Topp