Hvis du titter innom her så..........

Smaker det godt? Og hvor kjøper man det hen?

Ikke spesielt godt nei, men ikke umulig og drikke. Smaker ganske lite faktisk. Kjøpte den på helsekosten. Finnes mange forskjellige så kan hende du finner en som er god. For meg var det viktig at den hjelper mot magevondt på snuppa og det gjør denne.

Ikke spesielt godt nei, men ikke umulig og drikke. Smaker ganske lite faktisk. Kjøpte den på helsekosten. Finnes mange forskjellige så kan hende du finner en som er god. For meg var det viktig at den hjelper mot magevondt på snuppa og det gjør denne.
Men hvordan kan den hjelpe på magevondt? Noe må jeg også finne på. Tror minimannen skriker fem seks timer hver dag.

Nå er det kveld, så da er jo jeg selfølgelig lys våken!:o

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Hvis jeg hadde gitt min tillegg på kvelden ville han nok slukt det også han. Men det er fordi han har vondt i magen og kaver til seg alt han kan. For mat har jeg nok av. Er ikke sånn hos deg også da?
Har tenkt tanken .. Meb syns det er så vanskelig å vite :/ men må gi begge puppa hvis han ikke skal skrike . Og skal vel egentlig holde med en ?

Endelig hjemme :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sovnet tidlig i kveld lillegutt. Best jeg også legger meg så det blir noen timer på meg. Skikkelig puppespreng etter time på time med amming / kosing i ettermiddag/ kveld. Tutt hadde vært fint å brukt, men det er visst ikke det samme .. God natt :)

Endelig hjemme etter arbeidsdag med junior på slep, lang tur på ikea og bare mas... nå er det natta før lillebror våkner og skal ha maaaaaat igjen. Økedøgn er slitsomt... ;)

-=[herq]=-

Har tenkt tanken .. Meb syns det er så vanskelig å vite :/ men må gi begge puppa hvis han ikke skal skrike . Og skal vel egentlig holde med en ?

Nei er ingen fasit på det. Vesla har nettopp tatt begge puppene. Som sagt, mindre men tjukkere melk på kvelden:)

• Liker
Reactions: S.
Men hvordan kan den hjelpe på magevondt? Noe må jeg også finne på. Tror minimannen skriker fem seks timer hver dag.

Er vell no urter i den. Den hjelper hvertfall til at ho får ut lufta skikkelig :) det og massasje/akkupressur vi lærte av fysio! :) Fått en ny unge. Ho sliter fortsatt, griner fortsatt - men ikke i nærheten av like mye :)

Nå er enda en dag gått... God natt jenter:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da prøver jeg på å komme meg i seng før det er natt, god natt jenter:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Noen gir jo fra begge puppene hver gang. ;) jeg må også gi fra plutselig to pupper og gjerne enda mer. Men jeg klarer å håndmelke ut mer melk når han er ferdig så jeg er jo ikke tom. Men han skriker etter mer, gjerne hele døgnet. ;) så han kaver bare fordi han har vondt. Men hvis din roer seg totalt etter å ha fått tillegg så er det sikkert det. Min fikk tretti på flaske istad. Og han var rolig i fem min. Så har han vært på fanget siden. ;) vi testet om de tok flaske se, så da fikk han jo tretti i tillegg til vanlig pupp. Han var ikke noe roligere.

Er vell no urter i den. Den hjelper hvertfall til at ho får ut lufta skikkelig :) det og massasje/akkupressur vi lærte av fysio! :) Fått en ny unge. Ho sliter fortsatt, griner fortsatt - men ikke i nærheten av like mye :)
Noen tips å lære bort? Vi driver med litt bøy og tøy på beina. Og massasje av og til. Går til fotsone også. Legger han masse på magen for å få trykk på magen.

Tror det er fennikel i teen som hjelper på magevondt. Det overføres jo til melka. Når de blir litt større kan kan gi ammete/fennikelte avkjølt på skje til ungene mot magevondt. Husker ikke hvor gamle de bør være. Funker superbra!

Tror det er fennikel i teen som hjelper på magevondt. Det overføres jo til melka. Når de blir litt større kan kan gi ammete/fennikelte avkjølt på skje til ungene mot magevondt. Husker ikke hvor gamle de bør være. Funker superbra!
Takk! Da prøver jeg det. Skal ut på masse ærender i morgen så har fått mamma til å se til de to store. Så da sniker jeg meg til en helsekost. :)

Noen gir jo fra begge puppene hver gang. ;) jeg må også gi fra plutselig to pupper og gjerne enda mer. Men jeg klarer å håndmelke ut mer melk når han er ferdig så jeg er jo ikke tom. Men han skriker etter mer, gjerne hele døgnet. ;) så han kaver bare fordi han har vondt. Men hvis din roer seg totalt etter å ha fått tillegg så er det sikkert det. Min fikk tretti på flaske istad. Og han var rolig i fem min. Så har han vært på fanget siden. ;) vi testet om de tok flaske se, så da fikk han jo tretti i tillegg til vanlig pupp. Han var ikke noe roligere.
Ja han roer seg som regel . Har begynt å skjønne når han har vondt/ bare vil kose eller er sulten . Men vanskelig innimellom det og :p

Ja han roer seg som regel . Har begynt å skjønne når han har vondt/ bare vil kose eller er sulten . Men vanskelig innimellom det og :p
Ja, ser den. Jeg vet ikke om han er sulten alltid. For han skriker etter mat hele tiden min. ;) men hvis jeg gir han så hjelper jo ikke det noe. Svigermor som er fotsoneterapaut og noe annet sånn greier sier det er fornøyelsen som ikke er helt ferdig. Så han får jo nesten mer vondt av å spise. Og sånn virker det som også av og til. ;)

Back
Topp