Hvis du titter innom her så..........

Heldigvis sover hun som regel svært godt på natta. Hun har vært litt urolig på kveldene den siste uka, men i kveld er hun mer urolig enn vanlig.
Man kan klare mye hvis man bare får litt søvn ;) så godt hun sover på natta da. Får du hvilt litt du også :) men ikke noe godt å se på at de ikke har det så greit. Man blir jo sliten av det også. ;)

Du har vel skrevet det før? Var det ikke du som allerede har hatt en jobbedag? Men med alle kvinnfolkene her inne er det ikke lett å holde styr på. ;) i tillegg til at samtlige er angrepet av den tjukke tåka. :)

Har nok skrevet det før ja,men jeg er totalt håpløs når det gjelder å holde styr på navn og ansikter. Ikke noe lettere her inne akkurat ;)
Blir jo forvirra når folk skifter profilbilde :eek:
:p

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Her har gulljenta magevondt, gråter og spenner seg.. Blir nok ikke mye søvn på noen av oss. Stakkars, ikke noe særlig å se hun har vondt:-( fått time hos kiropraktor til mandag. Håper det hjelper..

♡♥mor til to♥♡

Skjønte det etterhvert.. :p
Jeg har klart å skrive mld til mannen om han kunne klippe sjefen nemlig,og jeg mente plenen :p
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Hehe. Ser den. Jeg synes ikke denne mobilen er så ille på autokorr. Men den forrige var totalt på trynet når det gjaldt det. Hadde de sykeste korrigeringene. ;)
Og jeg har somregel ganske god husk, så jeg glimter til innimellom. :)

Her har gulljenta magevondt, gråter og spenner seg.. Blir nok ikke mye søvn på noen av oss. Stakkars, ikke noe særlig å se hun har vondt:-( fått time hos kiropraktor til mandag. Håper det hjelper..

♡♥mor til to♥♡
Huff da. Har hun hatt det lenge? Vurderer osteopat jeg.

Har lagt han lille etter at han sovna ved puppen ( igjen) . Grein etter 3 min så nå er han på igjen , sitter på soverommet og ammer . Håper at det ikke bare var en powernap men at han er klar for seng .
oppe igjen etter noen minutter.. Ennå våken , ja ja :)

Hannah sovnet omsider og sov over en time her i sofaen. Nå våkner hun opp og vil ha pupp og ny bleie ;)

Blir gal!! Nå må han sove. Har forsøkt å roe han ned med tutt i en time, nå er det pupping som siste utvei. Så nå bli det vel gulping, hikking og kaving når han legges ned igjen, og så er vi på an igjen.... Blæh!

Okai, kanskje vi gjør det i stedenfor da!

Mats <3
Det er rimelig fullt opp av biler her imorgen. Pluss at når man ikke er kjent så gjør det ikke saken noe bedre. Jeg pleier parkere på motsatt side av byen og heller gå litt, men jeg er kjent. Pluss at jeg bor en plass det nesten ikke går busser til. ;) jeg venter på denne dagen hvert år jeg. Den er alltid første torsdagen i juli. ;) skal kjøpe beckman skolesekk til eldste (halv pris) og bruker kjøpe regntøy til gutta denne dagen.

Blir gal!! Nå må han sove. Har forsøkt å roe han ned med tutt i en time, nå er det pupping som siste utvei. Så nå bli det vel gulping, hikking og kaving når han legges ned igjen, og så er vi på an igjen.... Blæh!
Blæh ja.. Kjenner til det. Her er det sånn at jeg til tider har lyst å kaste inn håndkleet og gi mme. Men tror egentlig ikke det hjelper noe. Men da kan ingen gå på hva jeg spiser iallfall. ;)

Signerer denne. Min sover så godt på fanget, så nå blir det garantert bare tull når jeg får putta han i seng etter bleie og pupp. ..

-=[herq]=-

Du har vel skrevet det før? Var det ikke du som allerede har hatt en jobbedag? Men med alle kvinnfolkene her inne er det ikke lett å holde styr på. ;) i tillegg til at samtlige er angrepet av den tjukke tåka. :)
Stemmer. Gikk faktisk overraskende bra:) grei kidd og moro å møte kundene igjen! Klær i fingra etter å jobbe, er veldig dårlig på å gå hjemme lenge av gangen... begynner vel å jobbe i september jeg tenker jeg:)

-=[herq]=-

Omg. Bæsj overalt!! Tidenes eksplosjon!.......

Hurra! Kanskje det blir en god natt uten magevondt da? !:)

-=[herq]=-

Back
Topp