Heldigvis sover hun som regel svært godt på natta. Hun har vært litt urolig på kveldene den siste uka, men i kveld er hun mer urolig enn vanlig.Det er slitsomt! Håper hun sover godt i natt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis sover hun som regel svært godt på natta. Hun har vært litt urolig på kveldene den siste uka, men i kveld er hun mer urolig enn vanlig.Det er slitsomt! Håper hun sover godt i natt.
Man kan klare mye hvis man bare får litt søvn så godt hun sover på natta da. Får du hvilt litt du også men ikke noe godt å se på at de ikke har det så greit. Man blir jo sliten av det også.Heldigvis sover hun som regel svært godt på natta. Hun har vært litt urolig på kveldene den siste uka, men i kveld er hun mer urolig enn vanlig.
Hun er vel frisør...?
Du har vel skrevet det før? Var det ikke du som allerede har hatt en jobbedag? Men med alle kvinnfolkene her inne er det ikke lett å holde styr på. i tillegg til at samtlige er angrepet av den tjukke tåka.
Hehe. Ser den. Jeg synes ikke denne mobilen er så ille på autokorr. Men den forrige var totalt på trynet når det gjaldt det. Hadde de sykeste korrigeringene.Skjønte det etterhvert..
Jeg har klart å skrive mld til mannen om han kunne klippe sjefen nemlig,og jeg mente plenen
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Huff da. Har hun hatt det lenge? Vurderer osteopat jeg.Her har gulljenta magevondt, gråter og spenner seg.. Blir nok ikke mye søvn på noen av oss. Stakkars, ikke noe særlig å se hun har vondt:-( fått time hos kiropraktor til mandag. Håper det hjelper..
♡♥mor til to♥♡
oppe igjen etter noen minutter.. Ennå våken , ja jaHar lagt han lille etter at han sovna ved puppen ( igjen) . Grein etter 3 min så nå er han på igjen , sitter på soverommet og ammer . Håper at det ikke bare var en powernap men at han er klar for seng .
Er helt vannvittig med folk, men det bruker være mye gøy her da.
Vis vedlegget 21004hvis noen lurte på hva vi gjorde. og sånn går nu dagan.
Ja, bussen stopper kvartalet nedforbi gågata.Er det lettere å ta buss inn til byen enn å kjøre og parkere når en ikkje er kjent?
Mats <3
Ja, bussen stopper kvartalet nedforbi gågata.
Egentlig veldig lettvint, og jukser litt. Hanna ligger oppå Magnus. spørs hvor lenge han godtar der, enn så lenge er han fornøyd bare han får mat.stilig bilde!! imponerende!
Det er rimelig fullt opp av biler her imorgen. Pluss at når man ikke er kjent så gjør det ikke saken noe bedre. Jeg pleier parkere på motsatt side av byen og heller gå litt, men jeg er kjent. Pluss at jeg bor en plass det nesten ikke går busser til. jeg venter på denne dagen hvert år jeg. Den er alltid første torsdagen i juli. skal kjøpe beckman skolesekk til eldste (halv pris) og bruker kjøpe regntøy til gutta denne dagen.Okai, kanskje vi gjør det i stedenfor da!
Mats <3
Blæh ja.. Kjenner til det. Her er det sånn at jeg til tider har lyst å kaste inn håndkleet og gi mme. Men tror egentlig ikke det hjelper noe. Men da kan ingen gå på hva jeg spiser iallfall.Blir gal!! Nå må han sove. Har forsøkt å roe han ned med tutt i en time, nå er det pupping som siste utvei. Så nå bli det vel gulping, hikking og kaving når han legges ned igjen, og så er vi på an igjen.... Blæh!
Signerer denne. Min sover så godt på fanget, så nå blir det garantert bare tull når jeg får putta han i seng etter bleie og pupp. ..Blir gal!! Nå må han sove. Har forsøkt å roe han ned med tutt i en time, nå er det pupping som siste utvei. Så nå bli det vel gulping, hikking og kaving når han legges ned igjen, og så er vi på an igjen.... Blæh!
Stemmer. Gikk faktisk overraskende bra grei kidd og moro å møte kundene igjen! Klær i fingra etter å jobbe, er veldig dårlig på å gå hjemme lenge av gangen... begynner vel å jobbe i september jeg tenker jegDu har vel skrevet det før? Var det ikke du som allerede har hatt en jobbedag? Men med alle kvinnfolkene her inne er det ikke lett å holde styr på. i tillegg til at samtlige er angrepet av den tjukke tåka.