Driver du salongen? Jeg jobber på pizzasjappe, så der kan liksom de andre holde på kundene.Det ble ikke full jobb da. En dag eller to i uka. . For å holde på kunder
-=[herq]=-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Driver du salongen? Jeg jobber på pizzasjappe, så der kan liksom de andre holde på kundene.Det ble ikke full jobb da. En dag eller to i uka. . For å holde på kunder
-=[herq]=-
Derfor gidder jeg ikke holde styr på hvor mange ganger jeg er oppe.Æsj!! Siden sist jeg skrev her har hun vært oppe og spist to ganger.... Jeg er trøtt...
Det er litt mer å holde styr på en må bare beregne dobbelt så lang tid på alt, og i tillegg ha en sikkerhetsmargin.Er det bare jeg som syns det er en vanskelig kabal med 2 på morgenen? Opp med lille, finne klær til store( takk gud for at han kler seg selv) bytte bleie på lille, lage mat til store, pupp, så mat til bikkja, så bhg. Pjuuuuuuh!!
-=[herq]=-
jeg vet hva du mener , er så vidt vi når barnehagen halv ti. Spes med ei jente som alltid skal ha kjole på og i hvert fall ikke den jeg finner fram osvEr det bare jeg som syns det er en vanskelig kabal med 2 på morgenen? Opp med lille, finne klær til store( takk gud for at han kler seg selv) bytte bleie på lille, lage mat til store, pupp, så mat til bikkja, så bhg. Pjuuuuuuh!!
-=[herq]=-
Jeg syns det er stress!!Er det bare jeg som syns det er en vanskelig kabal med 2 på morgenen? Opp med lille, finne klær til store( takk gud for at han kler seg selv) bytte bleie på lille, lage mat til store, pupp, så mat til bikkja, så bhg. Pjuuuuuuh!!
-=[herq]=-
synes egentlig det går veldig bra med å ha tre, eneste jeg synes er slit er når jeg skal amme og gutten skal klatre rundt meg. Men han begynner å forstå litt mer at han må vente, men det er ikke noe gøyEr det bare jeg som syns det er en vanskelig kabal med 2 på morgenen? Opp med lille, finne klær til store( takk gud for at han kler seg selv) bytte bleie på lille, lage mat til store, pupp, så mat til bikkja, så bhg. Pjuuuuuuh!!
-=[herq]=-
Ja det ttur jeg er årsaken her også...Lille sov fra ca 12 til 0530 i natt deilig men hun kaver en del på kveldene da,,, men tror ikke det er magevondt.. Virker som om hun bli overtrett og ikke finner roen...
Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Ååh, jeg vil også ha vaskemann.. spørs om jeg ikke må sjekke mulighetene..Jaja, sov fra halv to til kvart på fem og så til halv åtte... Litt trøtt nå. Vil sove men snart kommer vaskemannen og skal vaske huset så jeg får ta med meg mini på en gåtur imens.
Ååh, jeg vil også ha vaskemann.. spørs om jeg ikke må sjekke mulighetene..
Lille sov fra ca 12 til 0530 i natt deilig men hun kaver en del på kveldene da,,, men tror ikke det er magevondt.. Virker som om hun bli overtrett og ikke finner roen...
Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Ååh, jeg vil også ha vaskemann.. spørs om jeg ikke må sjekke mulighetene..
Er det bare jeg som syns det er en vanskelig kabal med 2 på morgenen? Opp med lille, finne klær til store( takk gud for at han kler seg selv) bytte bleie på lille, lage mat til store, pupp, så mat til bikkja, så bhg. Pjuuuuuuh!!
-=[herq]=-