Hvis du titter innom her så..........

Det ble ikke full jobb da. En dag eller to i uka. . For å holde på kunder:)

-=[herq]=-
Driver du salongen? Jeg jobber på pizzasjappe, så der kan liksom de andre holde på kundene. :)

Er det bare jeg som syns det er en vanskelig kabal med 2 på morgenen? Opp med lille, finne klær til store( takk gud for at han kler seg selv) bytte bleie på lille, lage mat til store, pupp, så mat til bikkja, så bhg. Pjuuuuuuh!!

-=[herq]=-

Er det bare jeg som syns det er en vanskelig kabal med 2 på morgenen? Opp med lille, finne klær til store( takk gud for at han kler seg selv) bytte bleie på lille, lage mat til store, pupp, så mat til bikkja, så bhg. Pjuuuuuuh!!

-=[herq]=-
Det er litt mer å holde styr på ;) en må bare beregne dobbelt så lang tid på alt, og i tillegg ha en sikkerhetsmargin. :p

-=[herq]=-
jeg vet hva du mener , er så vidt vi når barnehagen halv ti. Spes med ei jente som alltid skal ha kjole på og i hvert fall ikke den jeg finner fram osv

Idag blir det legetime , fikk øyedråper forrige torsdag til han , men ennå ikke bra ! Må sikkert ha noe annet i tillegg.

-=[herq]=-
Jeg syns det er stress!! :p

-=[herq]=-
synes egentlig det går veldig bra med å ha tre, eneste jeg synes er slit er når jeg skal amme og gutten skal klatre rundt meg. Men han begynner å forstå litt mer at han må vente, men det er ikke noe gøy:p

Jaja, sov fra halv to til kvart på fem og så til halv åtte... Litt trøtt nå. Vil sove men snart kommer vaskemannen og skal vaske huset så jeg får ta med meg mini på en gåtur imens.

Lille sov fra ca 12 til 0530 i natt:) deilig:) men hun kaver en del på kveldene da,,, men tror ikke det er magevondt.. Virker som om hun bli overtrett og ikke finner roen...

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Ja det ttur jeg er årsaken her også...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lurer på om jeg skal ta en hvil.. Men føler dagen går så fort når jeg sover på dagen:/

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Har eldste hjemme i dag :p prøver å få Linus til å sove så jeg kan ta meg en dusj.. Så må jg få rydda opp her og vaska til helga, kunne virkelig ønske vi hadde en vaskemann/dame som kom og ;)

Jaja, sov fra halv to til kvart på fem og så til halv åtte... Litt trøtt nå. Vil sove men snart kommer vaskemannen og skal vaske huset så jeg får ta med meg mini på en gåtur imens.
Ååh, jeg vil også ha vaskemann.. spørs om jeg ikke må sjekke mulighetene..

Amming pågang, etter på må jeg rydde:/

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Ååh, jeg vil også ha vaskemann.. spørs om jeg ikke må sjekke mulighetene..

Ja er herlig å komme hjem til rent hus. Nå er han ferdig, jeg og lille spiser og så får vi forhåpentligvis en hvil før jeg må lage middag og hente storebror i barnehagen.
Dagene flyr!

Lille sov fra ca 12 til 0530 i natt:) deilig:) men hun kaver en del på kveldene da,,, men tror ikke det er magevondt.. Virker som om hun bli overtrett og ikke finner roen...

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Sånn er det her også. Hun kommer med noen små hyl og spenner seg,men roer seg fint innimellom. Tror heller hun er overtrøtt enn at det er magen. Hun har ofte lengre perioder hvor hun er våken på kvelden og da er hun litt kavete. Kan ligge lenge og bare titte og plutselig hyler hun. Får hun pupp spiser hun litt og så spytter hun den ut. Smokken har hun til hun er fornøyd,og da kommer den ut også.
Til slutt har hun vært våken så lenge at det ikke er tvil om at hun er overtrøtt.

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

-=[herq]=-

Foreløpig har jeg mannen hjemme så han tar seg av storebror. Men når han skal begynne på jobb igjen er det én ting som gjelder: sjal!
Men jeg lurer på hvordan det skal gå når begge skal i bhg.. da er heldigvis storebror 4 og klarer nok enda mer selv.
Han kler på seg selv nå så lenge jeg legger det fram til han og legger det riktig vei. Men i det siste har han ikke hatt lyst til å gjøre noe selv,så den er litt kjip.

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Tullehøna mi sover enda.. Litt over tre timer siden hun spiste, er noen dager siden sist hun sov så lenge på formiddagen :) Men, klager ikke, finner jo mye rart på finn.no :P

Back
Topp