Hvis du titter innom her så..........

Fortsatt i senga. :p Vesla plages med magen idag. Skal hente storesøster nå :)

Snart ut å hente de to eldste i bhg:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Deilig, har sovet to timer på sofaen. Må er det snart ammetid :)

jeg vet hva du mener , er så vidt vi når barnehagen halv ti. Spes med ei jente som alltid skal ha kjole på og i hvert fall ikke den jeg finner fram osv
Jeg persa i dag med 9.50 i bhg... godt det ikke er så organisert nå som det er ferietid:)

-=[herq]=-

Driver du salongen? Jeg jobber på pizzasjappe, så der kan liksom de andre holde på kundene. :)
Nei, men det er jo levebrødet. Har ikke fastlønn, kun provisjon. Da må man passe på de man har:)

-=[herq]=-

Foreløpig har jeg mannen hjemme så han tar seg av storebror. Men når han skal begynne på jobb igjen er det én ting som gjelder: sjal!
Men jeg lurer på hvordan det skal gå når begge skal i bhg.. da er heldigvis storebror 4 og klarer nok enda mer selv.
Han kler på seg selv nå så lenge jeg legger det fram til han og legger det riktig vei. Men i det siste har han ikke hatt lyst til å gjøre noe selv,så den er litt kjip.

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Har hatt god nytte av bæretøy jeg og, men det blir jo så sabla varmt!! Får håpe begge får bhg samme plass.... :rolleyes:

-=[herq]=-

Sure unger her i dag:/ nå vil de ut å leke :)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Prosjekt Kom i Form har startet: gåtur på 4 km i dag, dog den siste km var med storebror på slep, så var ikke effektiv. Skal virkelig trille turer hver dag nå.. Har bare gått ned 10kg siden fødsel og når man la på seg over 26, bør man gjøre noe! Ingen klær passer, hverken gravidtøyet eller gamle klær...

Ikke helt i slaget jeg. Er så sliten og lite ork etter fødsel. Håper energien kommer snart...

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Får snart besøk. .. og huset står på hue! Når jeg skal gjøre husarbeid så gjør jeg litt her, og litt der så blir aldri helt ferdig med det jeg i utgangspunktet begynte med...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Når kidden har sovet i EN (!!!) time hittil i dag er det HELT innafor at mor nå kapitulerte i Go'stolen med junior på fanget og blir der resten av kvelden... fyttirakkern det er slitsomt med hyling hele dagen.

Og DER gikk gubben til ett nytt idiot stadie. Takket ja til og passe ei spinnvill staff tispe i helga. Svarte FAEN!!!!

Da blir sikkert kattene våre kjempe glade.

Og DER gikk gubben til ett nytt idiot stadie. Takket ja til og passe ei spinnvill staff tispe i helga. Svarte FAEN!!!!

Da blir sikkert kattene våre kjempe glade.
Tøvpeis.. skjønner han selv at det var teit?

En stk baby med litt luft i magen som ikke vik ut.

Vedlegg

• 1372958402402.jpg
    1372958402402.jpg
    43,7 KB · Visninger: 25
Har ei trøtt snuppe i armkroken

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Sein middag, akkurat ferdig å spise.

Back
Topp