Hvis du titter innom her så..........

Vi droppet sentrum, så gikk vel glipp av de gode tilbudene. Men fikk shoppet litt til sambo og lille. Til ho mor ble det ammete :)

Enn du da?

Mats <3
femti prosent på så og si hele PoP. så uteklær til fire barn. ;-) beckman skolesekk og gymsekk til halv pris. penal til tretti prosent. rosendal dessertskåler og glass. og det var det egentlig. ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Håper andrea sovner igjen etter pupp, akkuratt nå kaver hun litt..

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

femti prosent på så og si hele PoP. så uteklær til fire barn. ;-) beckman skolesekk og gymsekk til halv pris. penal til tretti prosent. rosendal dessertskåler og glass. og det var det egentlig. ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er da det er gøy å shoppe :) Får litt "ekstra" for pengene :)

Mats <3

Nattens første mating på fag! Snuppa oppdaget for fult kosekluten i går, så med den og smokken innabords gikk det fort en par timer ekstra for hu ville ha mat ;)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Sitter og ammer og krysser fingrene for at storebror sovne snart igjen. :-)
Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Pysj og bleieskift (trengs visst når det skal drikkes annenhver time...). Nå er det amming igjen :)

De to største er oppe, lillesnupp sover enda:) mammaen er trøtt:p selv om jeg har fått sove en del i natt.. Vi sov fra 23 til 0330 og fra 0415 til nå, men er ikke baby som vekkte meg nå da:p

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Sitter å beundrer de to fine jentene mine:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Trøtt!

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Back
Topp